JA

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Jennie-Ann - 27 november 2009 16:53

Ja

Fredag kom krypandes jag visste vad jag hade att utföra denna dag.

Fuck jag hatar knark å för mycket sprit.

Hjälp vad de förstör.

Tar av människor livet, å människor runt om dem ....

Hur skulle denna värld se ut utan dessa droger?
Jag har svårt att förstå, att förlora herren i sig själv

å totalt hänge sig åt något så dödande.


Jag gav livet till mina barn, å kommer alltid att göra de jag kan

för att detta skit icke ska ta dem.

Jag fick ett kvitto idag,

på att tron över att de icke kommer att kunna ta dem !
Tack.

Mina barn, dina barn, som är våra barn.


2 blå ögon av värme såg in i mig idag.

Gav sig av.

Kommer kanske någon dag tillbaks. 


 Tack alla små vackra fina människor som föds till denna värld.

Jag mötte edit idag, som gjort pappa Andreas å Åsa lycklig.

Där omhuldad med lycka runt om.

Vad fin ni 3 verkligen var.


2 blå ögon av värme såg in i mig idag.

Gav sig av.

Kommer kanske någon dag tillbaks. 

Orkar jag vänta min älskade dag? 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards