JA

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Jennie-Ann - 2 november 2009 21:55

Ja,

Faktiskt trött börjar jag bli.

Mycket i mitt liv är så förbannat överdrivet,... 

Less jag blir, vad har jag haft runt om mig??
Om mina barn säger aj ,,,,, då håller de på att dö...

Om mina barn säger att de är hungrig .... då får de ingen mat??

.... å så pågår de, utan att vara något fel hemma hos oss.


What a fuck... Kan jag bli mer less.


Jag måste vara ,,,, ... helt fantastik som får getta gehör hela tiden,,,

För mina barn får icke lite klaga, för då går de sönder.

Owaw jag måste ha fött mina barn på en glasfabrik....

Dom är underbar i min värld, å tur är väl att i vår värld å verklighet behöver vi icke 

uppleva något av detta.

Jag lovar mig själv ;; att göra de jag kan för att behålla harmoni.

Å vet vad ;; jag är som många andra människor ... jag blir ledsen ..

sedan blir jag glad.


Jag är kanske lite för enkel å ärlig för denna värld.

För här verkar lögner å krångel åka ända hem till tv- soffan...


Ä ska jag fortsätta å gnälla eller ?? 
Nip ,,

Barnen sover, lever i de bästa av världar, där de hör hemma.

Å jag ska även börja att ta å bege mig dit. 


Hum

::lever vi för att såra å krossa andra? 
::: Lever vi för att stärka å göra andra lyckliga?
Den frågan ger jag gratis till er!
Jag bär mitt svar i mitt hjärta.
TAck att jag är JAG !  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards