JA

Alla inlägg under oktober 2008

Av Jennie-Ann - 14 oktober 2008 10:23

Ja,
Höstsolens strålar står högt i skyn.
Här nere lever jag.
Jag ler, åt allt jag förstått.
Jag känner sorgen ni förde med!
Jag ömmar kunskapen ni visat,  om vilka NI är.

Jag tackar min vän i mina tankar
TACK för att DU är.

ENKEL
UNDERBAR
ÄRLIG
KÄRLEK FYLLD
HELT ENASTÅENDE!
God tur. MIn kära vän

Jag är rik som kan uppleva denna ärliga relation.
Jag är rik som kan känna kärlek.
Jag blir rik av att vara mig.

NEJ!! HAha som trodde att det var pengar.
Kanske när förståndet rinner ikapp så kommer medvetenhet om vad rikedom är.

Jag är  på väg till mitt mål.
Jag är på väg dit jag är levande.

Av Jennie-Ann - 10 oktober 2008 09:06

Ja,

Jag fyller min kaffe kopp, bönor från Colombia.

Mjölk från en kossa som jag önskar haft en bra tid.

Jag tackar för smaken!


Jag fick funderingen till hur en kossa i Sverige idag har det.

Kan folket försåt hur viktig kossorna ÄR!

Dom mättar magar och släcker törst.


Låter som kärlek men dom har 4 ben.


Med tanke på vart skolan är på väg och älderomsorgen.

I detta Sverige 2008 vart vill vi styra skeppet nu?

Är det någon som vet.

Personligen ska jag frakta min kropp och göra mitt bästa för handelns skull.


Hur lika olika sätts ihop och smaken blir toppen för MIG:

Att välja med omsorg är en underbar gåva!

Medvetet JA

Av Jennie-Ann - 9 oktober 2008 23:11

JA,

TACK
TACK för att människan så enastående visar vem DU är!

TACK
TACK '

Tänk om varje dag på året kunde fyllas med mening.

Tänk om varje timme kunde fyllas med kärlek

Tänk om människan kunde tänka lite mer bättre.


TÄNK om.....

Av Jennie-Ann - 6 oktober 2008 08:01

Ja,
Jag vaknar med Flaggan i topp denna morgon.
Jag blickar över staden.

Dagen till ära ÄR internationella Barndagen.
Alla barn,  alla våra älskade barn.
Vi vuxna lägger grunden för er framtid.
Jag älskar mina barn över allt i Denna värld.
Mina barn är som andra barn,
Dom blir överlycklig och super ledsen.
Dom stretar mot och gör följe.

Något jag ofta leder dem till dem är::::

Hjälp mig att hjälp mig,
gör det INTE åt mig.

Att dom ska tänka själv.
När vi upplever de tillsammans är lyckan fast gjuten i hjärta.
Av alla underbara stunder
Till allt livet har att ge önskar jag dem all kärlek.
Tänk vad underbart att älska ÄR!
Tack att ni barn finns.

Av Jennie-Ann - 5 oktober 2008 09:10

Ja,
Jag tar på mig mina skor.
Sluter om mig jackan och går ut.
Över min gräsmatta bär jag...
Vilja
Ork
Hopp
Tro
Styrka
Glädje
Övertygelse.

På väg UPP
En söndag som många andra Söndagar i livet
I en stad där hösten är hälsad välkommen.
I en stad som för Landets bästa påbörjar en viktig resa,

Många gånger känner jag att inte endast målet som är av betydelse.
Hela helheten på väg dit.
De steget tar vi nu i idag.
Ett första försök med ny tanke.
Varm lycka!

Av Jennie-Ann - 4 oktober 2008 09:57

Ja,
Ännu ett år till har du Levt.
Vandrat runt och förstärkt denna värld.
Givit din kärlek och spridit din vänskap.

På väg genom livet för att möta dagen.
Stanna upp, utan att gjutas fast.
I mina ögon är DU underbar!
I mina ögon älskar jag din ärlighet.
Tack för alla år vid din sida.

Det är med människor som dig livet ska levas.
Det är med underbara DU jag vill möta ålderdom.
Fäst blicken högt i sky och vandra framåt.


JA,  dagen till ära är halva vägen till 70.
Dagen till ära är DIN.
Tack för att DU finns.
Tack för att Du funnits i 35 år.
Tack för en ljus framtid.

Grattis till
Vishet
Klokhet
Vänskap och av den stora
KÄRLEK du ger!

Av Jennie-Ann - 3 oktober 2008 09:56

JA, hopp
Tro,  jag önskade min springTUR denna morgon.
Vattnet hade höjt sig så vandringsleden kände svårbemästrad.
Sällan nästintill aldrig brukar jag backa.
Ser livet i horisonten antar jag
Inte i mina backspeglar, det har mer format mig till den jag är i dag!
TACK

Hopp tro lust och glöd!
För det vi som människor tror på-
Oavsett hinder eller mål
När det skevar kommer vi ur balans.
Och det märks i handling och resultat.

Av all min kraft önskar jag sedan urminnes människor det
Underbara av livet.
Att komma dit är viktigt att dessa element gör sällskap.
tack alla underbara människor
Att jag möter er på sidan av livet,
så vi kan ge följe ett tag.
Bra ledare i all ära.
Att se varje individ för dess styrka och Förstärka det!
Icke bryta sönder.

20 dagar kvar!
 många poäng att springa för  

Grattis i Förskott JAG tror på ER!!!!!!!

Av Jennie-Ann - 2 oktober 2008 11:02

JA,
Höstligt Välkommen
Varmt välkommen
Stormigt Välkommen.

Känslan av glädje är obetald bar. Och kommer gör den!
Livet har lärt mig att det är en fråga Tid.
Tid visar,  tid leder in till framtid.
Tacksamma regndroppar har fallit mot mina axlar
Stormiga vindar har mött min hud.
Jag är glad, Jag är fri!
Fri i mig att välja och bära glädje och kärlek.
Livet TACK

Bollen är rund och den ska rätt i MÅL!!!!
Truppen är 11 och placeringen är botten nådd
för att klättra opp.
Tack för tro.
 Till att  det kommer en säsong till!
ALL lycka  ALLT väl.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards