JA

Alla inlägg under mars 2012

Av Jennie-Ann - 23 mars 2012 23:10

Ja 

Som livet i sig, icke konstant

i förändringens vind

Ser jag mig omkring


Jag har inga kriser

försöker att leva livet i sig.  

Möter möten för sin tid 

Vaknade i tro av något 

något som hade en menig för mig. ...


I kvällens anda 

ger jag den gångna dagen sin tid.

Söker, söker frid. 

I tro på kärlek 

den sanna som i livet själv, 

Älskar vi varandra som vi älskar oss själv. 


Se dig i mina ögon 

Som jag ser dig

Möt dig som jag möter i mina tankar med dig.


En utopi för sig.


Av Jennie-Ann - 21 mars 2012 22:00

Ja

För 11 år sedan 

Hade jag mina drömmar om en lycklig familj 

Inpå hud.

Inpå livet,

Välkommande jag dig med mig stora kärlek till dig.


Tack att du finns 

Du är mitt allt av lycka 

Tack för 11 år med en del av min mening med livet.

Du är underbar 

Helt fantasktisk 

Oslagbar

Oemoståndlig 


En del av mitt allt.

Önskar dig ett Älskat, vackert grattis min Saga.



Tack

Av Jennie-Ann - 21 mars 2012 06:03

Ja

Solen smyger sig upp i sin vandring

Ännu en dag väntar i gryning.

Nattens timmar äro förbi.

Dagen väntar på sin tid.


Se lite länge bort dithän. 

Någon som väntar 

På dagen som dagens ord.


Livet är vackert i de lycklga dar.

Livet är härligt, där de härliga lever kvar.

Livet gör illa med hårda slag 

Ord som landar och en bit av hjäratat tar. 

Av Jennie-Ann - 16 mars 2012 23:12

Ja

Under solen gnistrar sandkorn

Ovan vattenytan springer livet förbi

Snabbt omkring i tron på sin del.


Barn 

Underbara härliga barn

Livet med er föder sin mening

Dagen når sin vikt

Natten söker sin ro.

Barn 

Underbara älskade barn.


Framför er väntar dagen som för er fram.

För att lyckas vara just de ni är.

Barn.


Må era drömmar besannas 

i tron på ert liv.

Må er lycka vandra hand i hand invid. 

Må ingen släcka er eld.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards