JA

Alla inlägg under juli 2010

Av Jennie-Ann - 18 juli 2010 13:50

Ja,,

Mitt tangentbort har på Svenska kukat ur....

Jag behöver de lika mycket som mormor behövde sina tänder.

Men tyvärr så faller inte mitt liv lika väl på pltas som hemmes gjorde.

Mormor första sommar utan dig... första av allt i mitt liv utan dig.

Tanken skrämde mig starkt i dag i kyrkan att jag aldrig i mitt liv som är kvar..

kommer att möta din underbara lena gottluktande hud en gång till.

Som så mycket jag saknar dig...

Kärlek...

kärlek lever åå jag utan den.

Hur lever jag då... man...


Leva möta känna livet.

Ska inte sitta å vänta på att de ska komma till mig.

jag ska gå till livet till mina möten till de mina ,,,

inte från.

Livet är stort, livet är i sig inte krångligt,

 så länge vi "jag" inte är med

krångliga människor...


Men mina problem uppstår när mitt liv ger möte för krångliga människor.

Männsikor kan reta sig på alllt...

Kommer inte att leva mitt liv där..

Jag önskar mer starkt att kunna glädjas av de mesta.


Sommaren den svenska vackra sommaren är här.

Barnen badar skuttar fram i lycka  å ger plats för möten.

När mina barn blir stor önskar jag att jag lyckades packa deras

väska med .. av allt där deras behov är av.

Hoppas bara att ingen pajjar de,,,

Bestämmer över, att dom inte ska få de som är deras rättighetet.


Barn har många rättigheter som tyvärr allt för många vuxna glömmer.

Ge inte era misstag å fel till barnen.. de föder fler fel.

Tänk utifrån den enskillda individen i barnet i sig.

Så kan vi påverka denna värld.

För tyvärr så är de så mång felande i de äldre genertaioner som inte går att

ger mer kärlek å förståelse för. 


Då går denna värld ett steg till å fel håll.

För de är inte rätt at göra FEL:
Även om detta verkar visas så.

Att göra RÄTT !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards