JA

Alla inlägg under september 2012

Av Jennie-Ann - 28 september 2012 19:26

Ja


Vackra blonda lilla pojke 

såg på mig.

Hon fanns där, 

Syster guld.

Fanns för dig.

Vackra blonda pojke 

se dig om.

Blickar i tomma rum.

Vackra blonda man. ..

Från mammas kära famn.


Som åren vandrade oss förbi

Ger livet dig sin tid.

Från alla drömmar till alla möten.

Hur blev det såhär?


En kniv som skär

Hugger än.

Hör hur väggar möter dig.

Inget, av allt det här önskade jag dig!


Med små ben du vandrat fram

Kan ingen få mig att känna att 

du är en ond man.

Så för oss att förstå...


Hur tänker vi nu?

När vi känner såhär...


När kompassen inte passar 

Från något ska någon finna vägen fram. 

Bär tiden i framtiden svar!








Av Jennie-Ann - 23 september 2012 00:37

Ja

Snälla låt mig vara!



Jag ser inte medvetet på när det rasar.

När människors allt försvinner.

Från hjärtats inre rum.

Då ser jag inte på.


Värk över människors kärlekslöshet.

Där det bränner djupt. 

Så finns en bit av mig kvar.


För livets engen rätt

Skall jag följa mitt inre.

Till att vara levandes där.


Lyckan väntar ...

Lycka mötte mig.

Lyckan ser över

I förhoppning av att hjälpa dig. 


Vila där hjärtat bär rum.



Av Jennie-Ann - 16 september 2012 01:44

Ja

Förståelse se på mig!

Förståelsen ser mig,

in till själ.

Så ser jag att jag förstår. 

Tid, rum och dag

En sekund för varje behöv blund.


Ger bort mitt bästa 

för att växa hos dig.

Behåller minnet till att föra det levande.

En dag i liv

För en stud av tid 

Så hör jag mina drömmar tala till mig. 

Liv

Påminn mig om mitt hem.


Vandra i små sakta steg.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards