JA

Alla inlägg under juni 2010

Av Jennie-Ann - 30 juni 2010 23:02

Ja

Funderar på hur jag gör...

när jag inte vet hur jag gör det??? 
Hum m inte alltid enkelt ,,, långt från.

Funderar på vart svaren finns att finna.

När kompassen i mig är insnurrad  i andra.


När mina ord blir missförstånd ... 

som föder oklarheter.


Känns inte som livet är till för det! 

Ja

Funderar på hur jag ska göra

När jag inte vet vart svaren finns att finna.





Av Jennie-Ann - 29 juni 2010 22:08

Ja

Värmen är här, medan jag fryser inombords.

Solen skiner .. i mig föll regn denna dag.

Ska genom ...

Tack att denna dag äntligen lever å lider till sitt slut.


Släppte taget om min vän.

Såg henne åka iväg .. långt fjärran.

I allt ditt värde ,, kommer alltid att bära.


Tack att denna dag äntligen tagit slut.

Morgondagens tanke ska falla i värde.


Som Mr Flugesan tidigare sa:
Fred på Jorden.

TACK



Belle & Sebastian – The Boy Done Wrong Again - Live Version



Av Jennie-Ann - 29 juni 2010 00:56

Ja

 Min kära vän flyttar nu.

För att komma fram 

Rakt in i sitt egna värdiga liv.

Dina underbara barn tar följe för att livet är med er.


Hum 

Som sommarvindar över öppen sjö.

Som grillad majs. 

Som liv

Tack att jag gavs gåvan till dig. 


Kram 

Lång vacker ärlig kram,,, de blir bra.

Helgen var allt så bra.

Fantastiska vänner 

Lyckliga barn .... grillning å vindar som virvlar.


Dagen gav givande möte.

Tack för äntligen något bra.

Kan bli vad som blir.... dagen var lyckligt bra.

TACK 
Jag älskar kvalitet så pass att när någon frågar mig

om jag har någon fråga var han så bra.

Att jag var helt nöjd utan fråga ... fast dom kommit under kvällen.

Tack för kvalitet 

Tänker på pappa.

Natten är här å jag ska göra sängen sällskap. 

Må vackert denna dag. 



 Tom Petty And The Heartbreakers – You Don't Know How It Feels







Av Jennie-Ann - 23 juni 2010 23:21

Ja

Mina barn sover vilar tätt intill kudden.. 

Mamman jag funderar kring ... hur .. på.

Skönt med ljudet som bryter av mina tankar.

Tack


Solsken i getthot .... 

en lugn sommar kväll gavs till folket.

En liten bit av det är jag.

Tvinga in någon annan här,,    som inte vill... 

Lite väl elakt.


jag kan ta de .. vilket betyder att jag aldrig kommer att ge det!

Mina barn ska få de bra.

I deras liv, där deras rätt är i liv.

Våra vänner stärkte liv denna dag.

TACK att ni finns.
De enkla av att vara nära er.


Jag ska aldrig bli mamman som byter ut mina barn.

Jag kommer alltid att finnas där.

Andra barn är våra vänner .... när ni är vän till oss.

De är inte krångligt att vara mig.

Förutom i era ögon där jag är så långt bort från er.

Min värld å verklighet är min värld å verklighet,


För allt jag sett

... Till allt jag märkt.

Så mår jag bra med mig 


http://www.youtube.com/watch?v=8GjjLqClaMA


av de lever jag vidare! 



Av Jennie-Ann - 21 juni 2010 23:09

Ja

Sommaren... årets ljusaste dag, har gjort oss sällskap.

Medan jag saknar dig.

Solen värmde hud.

Medan jag saknar dig.

I morgon möts vi igen.'

Medan jag saknar dig.

Jag älskar alltid dig.


Mormor 

Stor som mitt liv.

Många dagar kvar utan dig.

medan jag älskar dig.

tack för allt du gav.

Medan du älskade mig. 


http://www.youtube.com/watch?v=9w1lCmXblKQ&feature=related



Av Jennie-Ann - 16 juni 2010 21:37

Ja

Jag hör prästens ord ekar i mitt huvud.

.......

Många är de som jag niger för.

Att någon mer i denna värld kommer i närheten till liv.

Prästens .... ord....

Stort är tron mysterium ....

kan han ha mer rätt??

Inte i min värld.

Denna värld är en elak värld med så mycket dåligt mående... 

som ger dåliga handlingar. ... tycker jag att de är kul?
 Nej


Natten är nästintill lika ljus som dagen .. de finns en mening för oss

här med det.

Många barn kan vara mer glad å kärleksfylld än vuxna...

Undrar vad som är mening med det??? 

I ljuset ska jag vila.

I de ljus som jag bär rätt att leva i.

I ljuset ska jag leva.

I de ljus som ger mig min rätt till människa.





Av Jennie-Ann - 15 juni 2010 23:06

Ja

Jag valde att välja .. så jag väljer att Välja.

Jag valde allt fel... med några rätt.

Här lever jag nu.... 

Från val


Ja väljer av egen fri vilja att dela med till er.

För min egen skull,, ja just detta är ego.! 
I know ... jag är jag... många ord...

taskig handling .. såhär ÄR ja

kanske inte på er sätt..

eller så som de kan pratas om... eller som de pratas om

Enkelt EGO har jag valt att lämna mig i till era händer.

Helt medveten ... i mitt enda liv.


 Hur är ni??
Har jag givit något....

Jag lär ..

Mina barn är mer underbar än jobbig.!
Mina vänner är mer underbar än jobbig

Å jag är så skit ärlig av.. jag är mer underbar än jobbig.


Denna dag hade varit kaos om de inte vore för MINA vänner..

TACK
TACK TACK intill vattenbrynet .. på trottoar ..

TACK
De hade inte varit lätt idag om ni inte varit enkel!
 Så lev med er själv å möt mig en vanlig Tisdag i liv.  


Av Jennie-Ann - 14 juni 2010 23:34

Ja

Som ett andetag i närhet.. till från 

Kom de till mig.

Så nära, så inpå, så här.

Gav tanken all kraft att följa mig.

Jag ska göra dig sällskap ... .

Aldrig lämnar jag dig, vandrar för att komma hem tillbaka till dig.

Jag såg han där.

Jag ser inget nu... 

¨ Ensamheten tvingade mig till sällskap.... 

Som om jag voro här för det... Nej

Fram tillbaka .. fler steg fram.


Söker.. ser ... finner å förlorade något mer.

Att välja bort är ett val in i de sista andetag... 

Att välja är val .. i sista andetag.

Söker ...  väntat .. vandrat .. gått.


När ingen påminner om dig. 

Mina bruna ögon saknas här.

Ditt gyllenegrå hår älskas här.

Mormor   

Mormor som aldrig lämnat mig. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards