JA

Alla inlägg under september 2011

Av Jennie-Ann - 30 september 2011 23:28

Ja

Allting bor någonstans 

På en plats hör allt hemma

Från en känsla bygger vi bo.


Omkring ser jag mig

Många gånger 

Omkring ser jag människor i Sverige 

Rädd, oroliga, lycklig å tyvärr ibland utan mening.

I alla mina ord.

I alla mina mina handlingar och ord har jag icke alltid mening. ....

Mitt liv orkar 

Ack ofta bär jag mitt medvetande i liv.

Jag älskar att vårda livet.

Jag älskar att vårda mitt liv

Till dom som är mig nära.


Tack alla barn

Tack alla barn för de underbara barn som bor i er.

När ni blir stor är jag äldre

Då finns jag där å

påminner er om ni glömt, det underbara barn som bor i er!


Hösten möter mig i ro

Morgondagens lycka bygger bo. 




Av Jennie-Ann - 24 september 2011 01:39

Ja

Solen gick upp mötte oss / mig i livet

Min familj.

Nu vet jag att en familj kan bestå av tre...

det hade jag inte en aning om för ett år sedan.

Jag lär mig.


Livet är vackert 

Någonstans i dagen är jag hemma.

Ok inte hemma i hela livet

ack och hemma idag.

Jag möter ögon som jag ser liv i.

TACK


Kan jag önska mer....

Ok en hundvalp till mina barn :)

Vi har vår familj.

Förändring ... men utsätt INGEN för något DU inte kan leva genom själv.

Hur kommer det sig att detta fenomen är så långt bort för många 

ORDMISSBRUKARE

Ni använder ord för något som er åsikt besitter,

det behöver INTE vara det som den utsatte lever i å för...

Tack att jag hör er tanke 


Min dag var som så många andras 

Lycklig ... mycket ,,, för mycket olika

Jag pendlar mellan Barn, skola , jobba, barnens vänner, barnens träningar, barnen mitt allts liv, mig själv, min egen tid ... I vårt liv.


Familjer är vackert

Hur skalan av alla toner skapar melodin...

de är inte detsamma i ensamliv....

tonen klingar rätt .. ack ensam

Jag kan ,, jag fixar det ... 

men lusten har lämnat mig för länge sedan.


Tills jag kommer hem älskar jag de mina. 

TaCk 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards