JA

Alla inlägg under mars 2011

Av Jennie-Ann - 28 mars 2011 22:53

Ja


Jag skulle vilja ge

Be bästa 

Finaste 

Ärligaste till de mina

Se solen möta er

Kännas doft av liv


Allt å mer kommer jag att ge.

Mina barn

Gode Gud å Buddha 

Tack för mig

en kantad diamant i fin fasad

I en sjuk värld 

så jag ger mig av i för att ge ...



Av Jennie-Ann - 9 mars 2011 22:18

Ja

Generationer... 

Olika åldrar läser å tolkar olika i rader där orden vävs samman 

För att försöka ge en så sanningsenlig bild av en bit liv.

Vi tolkar .. möter .. å bedömer!
Vem tolkar rätt i vad?
Om ondskan är framme blir mina ord i en vansinnesfärd i sökan av fel

Vad, vad 'är det som jag kan göra åt det? 


Det andra väljer att tolka  å leva efter.

Min vardag är min närmsta trygghet 

TACK 
Tack att jag lär mig mer å mer.

Om liv

Ansvaret i liv.


Min vardag...

Jag längtar hem tjatar ...

hum några av er skulle få pröva min vardag några månader 

Ert svar skulle jag med nöje vilja höra!


Ni hade gjort å känt lidelsen över att aldrig komma hem.

Nej det är inte synd om mig.

Jag är här på grund av val.

Men den dag ni bryter upp .... 

 är jag mer inte mindre än människa å önskar att 

din egoist inte stod dig bredvid. 


Jag lärde mig lycket som barn

Färdigheter jag får ta del av ännu en gång...!
Vem vet vad som händer i morgon ...



snart ...

Lars Winnerbäck – Söndag 13.3.99 


så har fler svar 


Av Jennie-Ann - 8 mars 2011 23:03

Ja

En vacker dag med människor i god hälsa.

Det är inte så svårt att leva .. andas  å leva på då.

Wilma bästa farmor 98 år idag

Stort som jag minns dig.

Stora glasögon,, stora vackra lockar i ditt hår.

Stora glada ögon

Stora goda köttbullar  Farmors köttbullar med sås å potatis var i min värld

Världens bästa köttbullar..

 Tack

Tack för varje dag av lycka där vi var alla tillsammans .

Hemma hos er var det inte ok att vara elak

Att frysa ut någon som jag minns dig

Tack


Tack för allt det vackra fina som jag givits i mina tidiga år.

Fundrar på om jag hade klarat de senaste så bra

om mina första inte lagt grunden.


Jag har mycket att vara glad över

Från hjärtat tacksam över å jag bär det vidare i liv

För att ge mina barn det.


Min lycka är i fjällen å lycklig jag blir för dom

nästa gång kan kanske jag göra sällskap.

 De vackra i livet ska vi leva i tillsammans  

 Möta var dag vi var skapade för,.

 Vi ska bara ... 

komma hem först.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards