JA

Alla inlägg under augusti 2013

Av Jennie-Ann - 21 augusti 2013 00:34

Ja

Har släppt dig fri

sedan tid tillbaks.

Fri som sol, som vind en vinterdag 

fri som liv.

Dina steg kommer att vandra dig hem.

Mina steg väntar mig.


Möt allt av lycka

smek ömt en ny själ

se dig själv.


Meningens sensommarvind 

har ömmat min själ.

Blicken är längre bort nu.


Nyfikenheten möter mig

i en värld vars grund är fred. 

Kommer jag att vandra hand i hand. 





Av Jennie-Ann - 9 augusti 2013 23:10

Ja

Nåväl 

Sensommarvindar smeker ömt om hud

Livet är

Lämnade allt av världens vackraste till ovisshet 

kan den känslan vid denna tid.

När livets orätt kommit till min makt.

Är ordet ditt,...

Livet hade lärt mig att 

ge dina barn ditt allt.

Står sittandes i dag.

Kanske det är din tur vid nästa drag? 


Försöker att i ro vänta tillbaks

När känslan föds att aldrig giva detta åter.


Kärleken är stor som liv.

Rädslan 

Vad för vad som kan ske.

Nattens tanke ömmar min själ

så vet jag att ni är här. 


Försöker att i ro vänta tillbaks

När känslan föds att aldrig giva detta åter.

För tid sedan tillbaks

vara jag tottes sin.

Nu är du totte min... 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards