JA

Alla inlägg under juli 2011

Av Jennie-Ann - 30 juli 2011 03:11

Ja 

I mina arma tankar


Liv vid 11 - å till framåt i ålderdom.....

Ser mig om i världen 

landar snart granne till mormor. ..


Ser mig om och tackar en efter en

för .. tyvärr era fel!


Jag trivs väl i mina skor.

TRACK att jag bär förmåga till att urskilja.

Må ro leva i spring .... vår

Ytöa  


I tankar

I framtid bär jag ...

Håller om liv, ... för framtid

I tanken

I framtid

ger tro mig tid.

må Gud de dina se.



Av Jennie-Ann - 21 juli 2011 23:46

Ja

Jag lyssnade på en kvinna igår som jag känner igen mig väl i.

Jag gör det ikväll igen. 

Tack

Det är skönt att inte vara ensam

Jag är ensam många stunder,

anser att tills jag inte mött någon som jag vill tillägna tiden så är ensamheten 

väl för mig ok.


Livet

Döden 

Ni hjälper varandra att förstå denna korta stund under solen.

Jag skulle vilja ge bort i mängder 

Vårda livet, medan livet möter dig.


Jag har haft i mitt liv 

lycka

skratt, kärlek, sorg, vilsenhet, trohet, mångfald, ärlighet, lögner,

värme, barn, vänner, smärta, kärleklöshet, själsont å hopp med många andra 

andra känslor som har passerat mig kropp

smekt min själ å varit där.


Jag har mina barn

mina mest älskade människor som jag vill ge allt i livet.

När ni blir stor

kommer jag att vara där.

Aldrig, inte för något inget skitprat inget lämna er.


Min kropp är frisk min själ i balans i denna sjuka värld.


Lyssna till denna människa, 

hon vet vad hon pratar om, hur det är, hur det var.


http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4548825 

Av Jennie-Ann - 9 juli 2011 00:33

Ja

Mina gardiner är fördragna här.

Mitt hopp har varit mindre än vad jag varit van

Min vilja lite less..


Dagar 

Miljö 

Påverkar 

Skapar oss, till den jag blir i mitt möte med dig.

Det har inte varit enkelt 

Å.. gjort det har jag!

utan att många gånger veta av hur orken består

Min inre livskompass var befäst, 

utan att jag vetat, fick jag leva av den.

TACK att jag är JAG 


Hade jag velat varit utan dethär i dag ?

Jag har inte lärt mig själv något,

men NU vet jag hur det funkar runtomkring mig.

Vem mer än mig kan jag förändra?
 INGEN å min vetskap är total!

Men om jag är mer med människor som mår dåligt

kan jag kanske lära dem mer...

Men kommer jag att orka ?

Jag ska hjälpa människor

Lita på det!

Mitt liv mitt jag 

har ett kall.

Mitt hjärta 

Mitt hjärtliga jag 

kommer att möta mig varje dag.


Mina barn är lycklig som mina barn ska va.

Sommarlov ger oss det vi ville möta idag. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards