JA

Alla inlägg under oktober 2010

Av Jennie-Ann - 25 oktober 2010 21:21

Ja


Denna dag har jag burit många tankar till dig.

Stunder.. sekunder å minuter fanns du hos mig.

Om jag kunnat något för dig, hade dagen varit din.

Din i all ära för liv.


Dagen har stått stilla 

Stilla som tåget stod idag.

Många tankar inga svar

Jag hade givit dig min dag 

om jag givits en ärlig stund


Vi.. ni.. du å jag.

Stanna möt låt livet ta sin tid.

Låt människor få den tid som livet tar.

Snälla för livets skull 

stanna kvar.


Mina älskade barn vilar kroppar a kärlek. 


Lenny Kravitz – Fields Of Joy


vila i ro.






Av Jennie-Ann - 18 oktober 2010 21:25

Ja

Sitter invid Storsjön å tankar livet.

Här är allt i verklighet i verklighetens Norrland 2010

Ska friskförklara mina vänner å ser på 3:an

Fnisssssssssss

Livsval... jag jag gjorde inte alltid de bästa.

Väl medveten om det.

Men med facit i handen så är de helt ok.

Å av att alltid göra allt rätt är jag övertygad om

att Buddha  kan vara en i sitt slag.


Jag kan så mycket älska livet som de sköra..

jobbiga som jag tagit mig genom.

Själv tog jag stegen, med 1 riktigt vän vid min sida.

Rikedom


Mina barn har de bra, vikitgt för dom å för mig.

De blir bra dethär, resan får ta sin tid.

Lite putsning å stor portion målmedvetenhet.

 Så kommer det fram ...


Livet i Norrland där jag kan sakna mitt kära hBg.



Av Jennie-Ann - 17 oktober 2010 19:25

Ja

Sommarvindar påväg häriƒrån.

För att vina för dig.

Tack till sommaren som gav.

HälsaR höst välkommen 

Här

Av Jennie-Ann - 12 oktober 2010 14:38

Ja

Love gav mig ditt möte

˘faith gjorde mig sällskap,

För att återvända plötsligt till dig

Där var livet, livets mening i kär kostym 

Hope lämnade mig själv på perrong av kall vind.


  Earth gave breath away


Sol skiner här hos mig.

Vi håller sällskap i vandringen ƒör att nå 


Hur länge av vandringen i denna epok.

För att lära mig liv.

Se över berg med kärlek 

Rikta blick högt i skyn


Där är du min älskade

Min älskade du.


Mormor jag lever av kärlek till dig idag.


Tom Petty And The Heartbreakers – You Don't Know How It Feels


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards