JA

Alla inlägg under mars 2010

Av Jennie-Ann - 31 mars 2010 21:24

Ja

Det tändes ett ljus idag;: 
Jag är en idiot, komplett idiot.

Ja, jag vet det själv nu.

Jag är så galen, så att jag naivt å korkat dömer andra, efter MIG! 
Så funkar inte denna värld.

Några år har jag gett bort.

Galet, fast de i min värld är de vackraste att ge å få, tid.


Ja

Vad tänker jag när jag står där med bubblan som sprack.

Typ Tack?? Typ......

Jag har mycket i mitt huvud, dock ej denna aning.

Så med tanke på alla goda varma råd jag brukar få,

ta jag gärna emot några till. 


De är bara att skicka på,

Jag tackar på förhand.


Vad har jag lärt mig?
 Att fokusera, å se livet för vad det är,  

Acceptera livet som det är! 
Få inget annat in i huvet!

 Bygg inte en till dröm ..

som aldrig kommer att förverkligas.

Se folket för hur de beter sig.

Sitt inte i ensamhet å få för,.. att de är en underbar människa,

när jag mött......


Se med ärlighet på livet.

jag mötte dig micke fin du är, din fru är en lycklig människa.

Kärlek lever!! 



Thåström – Jag är en idiot - The End


Thåström – Ingenting gör mig - The End




Av Jennie-Ann - 29 mars 2010 09:33

Ja

De var någon som viskade i mitt öra och sade; 
De kommer att bli bra.

De var någon som viskade i mitt öra och sade;
Livet är till för att levas.

De var någon som viskade i mitt öra och sade;
Kärlek lever.


Någon som viskade i mitt öra gick bort och log.



Viska icke ord som besinner utopi

Viska icke de som icke kan förverkligas.


Skolan har börjat.

Mina barn är hemma, där de har de bra.

Skolan deras bästa å må braà plats.

Tack att de barn som är med mina barn 

talar i tydlighet.

Så i deras språk finns en tydlig mening om hur de ska vara.


God varm Måndag hälsas välkommen. 

Av Jennie-Ann - 26 mars 2010 23:43

Ja

Tänk om fler vuxna kunde.. klarade .. å av egen vilja.. 

levde kvar med barnens enkelhet.

15 lyckliga barn i en 3:a, i tyvärr ett gettho.

Dom är där de ska vara .. fast icke hemma.


deras enkelhet...

Tänk 15 vuxna på denna yta???
vill jag enns de??
Nope.


Barnkalas i all ära,

Tack att dom är dom de är.

Tack att era familjer bär så mycket av kärlek  

att vara med er blir skoj.


ja inte direkt svårt.


De blev fint 

Just som vi kan ha det tillsammans! 



http://www.wwf.se/v/klimat/earth-hour/1196404-earth-hour-2010-startsida

Komihåg för din egna skull

Att om du ger å gör lite mer i morgon..

Hjälper du andra! 
Släck lampor å lev livet!






Av Jennie-Ann - 25 mars 2010 21:16

Ja

Funderar på om jag springer fort kanske jag springer från er.

Frågan är nu åt vilket håll jag ska springa.

Jag skulle inte behöva springa ....

om de inte vore för er elakhet som jag inte vill släppa in.

De är inte jag som är mitt problem i världen

De är vissa av andras fuckade tankar, om hur livet ska levas.


Har klart och tydligt fattat 

Det finns ingen rättvisa.

Min sanning ! 
Är ett hot för vissa som inte själva klarar av att leva under enkelheten

i sanningen namn.


Jag har gjort fel.

Jag kommer att göra fel.

Ack och dock inte så slagen slår, såhär hårt på en människa.


Kan de vara så att du vill knäcka mig ....

för att du redan blivit knäckt?
Så det som är kvar av dig är trasigt glas...?

Som din önskan tycks vara... ska bo i mig? 


Din egoism talar sitt tydliga språk! 



Om tacksamhet skall vara hos mig idag så är det.

Tack att jag inte påminner om DIG ! 








Av Jennie-Ann - 25 mars 2010 11:51

Ja


Thåström – Släpp aldrig in dom


Kunde aldrig sagt det bättre själv.

Med all respekt och kärlek.



Ta till vara på ditt liv.

Den tid du möter de i ditt egna hjärta.


Ska se mig själv! ....  utifrån mig. 


Idag är jag skit less på Er människor.

Jag kanske hör hemma någon annan stans.


Av Jennie-Ann - 24 mars 2010 16:02

Ja

Jag fick tid över idag, sällan i dessa tider.

 jag vill vara med dig.

Jag ville sitta framför dig, å bli sedd av på dig. 


Din hand på min hand, din närhet nära mig.

Somså mycket jag saknar dig mormor.

Hum jag saknar dig oerhört.

Funderar på hur jag kunna leva genom detta, utan dig bredvid? 

Jag saknar att känna mig älskad av dig,

Jag jag jag..... 


De närmaste min lycka är att veta att du inte är själv.

Jag vet ju med vilka toppen kanon människor som du språkar med nu för tiden ...

Jag saknar er pappa ,,, morfar..... 

Jag saknar. 


Jordelivet i denna stad......

Ja ja.... 

Barnen är på världens bästa skola.

Så är de

Så kommer det alltid vara så länge våra fröknar jobbar där.

ToppenMänniskor.

Fler i världen skulle få vara med er på dagarna.

En värld med ansvar å kärlek skulle vi kunna visa våra älskade barn .


Vad väljer vi att ge våra barn i deras barndom?
För mig är det mer viktigt,

än vilket arbete jag har. Då hör jag till de människor som arbete är viktigt för.


Välkommen alla vackra till att tänka en tanke till!  

Ett ärligt svar på kärlek! = Var dig SJÄLV

åå råkar du icke hittat dit så påbörja din resa, innan den är över.

/ Love




Av Jennie-Ann - 23 mars 2010 08:55

Ja

Blå ögon blont hår å ett stort leende

Jag möter det....

9 år

9 år av kärlek.


9 år med dig, vill jag ge ytterligare år med.

Som livet ska gå dig till mötes.

Där dina drömmar ska förverkligas.

Din kärlek ska växa.

Allt av de vackra. 


Ingen i världen påminner om dig.

ingen i världen kan ta platsen av dig.

ingen i världen kan få mig att älska 

dig mindre än dig.


Jag önskar jag alltid kan ge dig den lycka som står dig förtjänt. 


Tack för 9 år med dig.

Av Jennie-Ann - 20 mars 2010 00:15

Ja

Fniss sätter jag mig ner....

Framåtlutad över en dator.

Tänker... skriver...

Skriver...... åå känslan är på topp

Tänker.


Datorn kraschar .... 

Vad blev kvar? minnet.! 
Med all respekt.  


Jag, vi mina barn har de bra!
Mina barn som jag kan tänka mig   tillåta åka å plugga i usa eller

A-stalia ....

Kommer liksom aldrig att lämna dom för något. INGET!

Min uppsats handlar om ensamkommande flyktingbarn.

jag har ont i magen.

Barnen skall behandlas som alla barn.


Utifrån deras ryggsäck får jag ont i mitt hjärta.

Ajjjjj


Kärlek till barn.

Lämna ingen som inte bär förmåga att ta hand om sig.

De handlar inte endast om ålder!
Lämna inte den människan!!


Regent föll ner denna dag, Förvånad? YEPP
Sov gott.. som om din kärlek andades på dig.



Johnny Cash – Personal Jesus



Ryggsäcken på varje rygg, påminner kanske inte mer än om din egna. 





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards