JA

Alla inlägg under juni 2014

Av Jennie-Ann - 22 juni 2014 22:32

Ja

Det var en dag när frågor 

ej hade svar. 

Idag möter jag en dag 

när frågor har svar. 

Vad möter morgondagen mig? 


Svala vindar tryggar mig 

kraftfulla med kärlek i sig. 


Vägen blev krokig 

utan dig. 

Utan dig blev jag svag. 

Utan dig känns tomheten kvar. 


Mina ögon behövde vila hos dig. 


Nu när ingenting är 

finns drömmen om drömmen kvar. 

Vi skulle varit lycklg våra dar.




Av Jennie-Ann - 5 juni 2014 21:44

Ja

Jag blickar mot skyn

Andas in

det vackra är på väg. 

Droppens kraft föder mod

jag är här.


Människan

Så växande stark

i vilande svag

skall jag finnas där.

Nästa väg skall vandras tillsammans.

Nästa väg skall fyllas med kärlek.

Nästa väg skall föda liv

i frihet. 



Jag kanske var krånglig

jag kanske var svår

min luft i mina lungor

hade givit sår.  


Av Jennie-Ann - 4 juni 2014 23:11

Ja

Tiden är 

Jag hade stannat av, 

vandrat vidare...


Dagen gav mig insikt 

jag var där. 

Du har svårt för mig, 

jag bad om enkelt för dig och mig.

Där tiden nu givit alla våra svar.


Se dig om

Möt dina drömmar 

möt dig själv.


Som liv 

önskar jag det vackra till dig

på den väg som skilde mig från dig. 


Sommaren väntar mig 

livet står i dörr 

och jag ber 

gör aldrig illa mig igen. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards