JA

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jennie-Ann - 25 augusti 2012 22:09

Ja. Jag hör livet tala till mig. Liksom dagen voro min. Jag sluter ögon blå och förstår. Livet vakar mig. Som livets tjänst tjänat mig. Då ser jag över livet med dig

Av Jennie-Ann - 21 augusti 2012 23:53

Ja


Ser ut genom fönster

fönstret på glänt.

Lyssnar på livet 

livet i sig.

Jag hör hur tänker, 

ser dina drömmar 

vandra i väg...


På väg härifrån

till någonstans

Som livet är skapat

för dig i glans.


Möt allt av det vackra.

Se dig om

Snurra, snurra vänd dig om! 

Se många gånger över allt som blev fel.

Förstå livet 

Vårda din del.


Utsätt mig aldrig, för det igen.

I små sakta steg vandrar jag hem..

Önskar och drömmer att er elakhet aldrig var sann.

Så möter jag natten i sin sann.

Av Jennie-Ann - 9 augusti 2012 00:32

Ja


Ser upp på en himmel Grå / Blå.

Å säger till somliga


Hej Då!


Ta till vara på livet

Livet i sig

Som ni föddes för.

Slösa inte tid på odör. 


Allt som är mitt 

vårdar jag som goda människor gör.


Av Jennie-Ann - 8 augusti 2012 00:35

Ja 

Jag har det bra med mig.

Moln som vakar över huvudet 

Sol som icke når fram.

Var vandrade sommaren? 


Beundrar människor för dess styrka.

Förmåga att vara här, 

tar jag in allt med tid.


Att förstå 

Somliga lever på Autobahn

Jag vandrar stigar fram i sökan av frid. 

Ser mig försiktigt om

Å ser dig här.


Mitt liv är mitt.

Only God can judge me! 

Ansträng er inte att göra endel av er till mitt.

För jag har mina svar. 


Av Jennie-Ann - 6 augusti 2012 00:31

Ja

Jag gav mig en stilla promenad idag till dig.

Till en plats som mina steg tar mig i all förtröstan av liv.

Tack för alla fina, varma Å kärleksfyllda år med dig Pappa.


År av lycka, kronisk kärlek med ärlighet.

Det bor något vackert i familjer.

Något vackert som jag önskar föra vidare i liv.

Till de mina.


Familjer som lever "som vi i världen".

Ärligt Å starkt sammanflätad.

Som livet skall levas under himlavarvets alla stjärnor.


Jag ser mig om.

Ser det vackra

Ser där kärleken och respekten har fallit från. 

Å inser att det lockar mig inte.

Egoism faller bort.

När jag hälsar kärlek välkommen. 


Mina steg vandrar vidare i tron av det goda.





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards