JA

Alla inlägg under mars 2009

Av Jennie-Ann - 29 mars 2009 20:39

Ja,

Sommartider ,,,, Tja tja äntligen här.

Tack doften av nypon kom smygande genom snöflingorna.

Barnen hoppade med glädje i högar av snö.

Högar av hopp, högar med tro av att världen är vacker, från där.

Jag har det bra med mig,

Min kära vän har lyx problem!!!!

den bärbara datorn hon har i sitt knä går icke att chatta på.

Tack, för bra nica händelser.


Generationer... vi människor.

Genom HELA mitt liv, har jag alltid när jag gått från min älskade mormor

vänt mig om, vinkat till fönstret där hon alltid sått och vinkat till mig.

Min mormor,, min älskade mormor.

Ingen annan liknade relation har jag levt.

Stannade en stund, stod still och iaktog generationen denna dag.

Där fann jag samma farväl.

De stannade, vinkade och gick från varandra.

Bra farväl är viktigt för kommande möte känner jag.

Så många kärleks fyllda farväl jag har kvar.

Sommartider !!!



Av Jennie-Ann - 28 mars 2009 00:34

Ja,

yes hon har häng...

yes hon är blond....

Hon har så mycket i huvudet!

Hon kommer hon går, hon kommer tillbaks.

 är här i rummet med ärlighet.


Det handlar inte alltid om att göra allt rätt.

Att göra fel     och att vara ÄLSKAD

INTE för pengar eller kända vänner fuck

Vad skönt det är att veta VART det brister!


Här i rummen är enkelheten närmast

Här under fläkten är vi vänner,

precis så ärlig som livet kan behöva att vara.


Ja

Jag har gjort så mycket fel

Tack, att jag med gav MIG gåvan att lära!

Så skönt att leva

Tacos lyckliga barn som sover varmt  

Vänskap i enkel-het

I detta enda underbara LIV. 


GRATTIS 

Av Jennie-Ann - 27 mars 2009 19:20

Ja,

Fredag efter Torsdag efter det som skulle varit pannkakor.

Dagen som varit bra där solen sken och jag mötte vänner.

Nice vad mer är att begära,,,

Kom ihåg morgon dagen

Släck ljustet och tänd hoppet om en bra värld!!!


 Fredagen borde vara den dagen i veckan då

inga bråk och krig får finnas.

Tänk!!! vi kan så enkelt skapa oss vanor...

vi lever redan ungefär lika,  världen över på fredagar...

Det är en dag då det är helg i olika bemärkelser.


Tänk OM människan kunde lägga en regel i   att i världen över

får aldrig krig eller bråk vara på Fredagar!!! 

En dag i veckan då det är FRED på Moder Jord.

Precis som vi firar alla hjärtans dag eller jul.  

Och går till arbetet på Måndag.

Freds dagen.

Hela jorden skulle bli en vackrare plats att leva i.


MIn älskade dotter sjunger genom eld och vatten i Badkaret.

Att jag finns här för dig!!!

 Det borde vara så på många ställen i denna värld.


Fredags mys i all enkelhet tack !!! 


Av Jennie-Ann - 24 mars 2009 20:41

Ja,

JAG har för första gången i mitt liv,,, i min vardag

sett på Linda Rosing.

Jag sitter här fortfarande, framför tv och tappar hakan!!!!


Vart faaan är folk på väg....

Hur risig självkänsla har man om man utsätter sig för något liknande.

Får dom betalt med???

Jag kan både första och icke bära förstånd över att bögar är bögar...

Men varför är killar så här puckad???

För sin egen skull....


Ojojojojj

Denna tisdag som under min stjärnhimmel i morse när jag vaknade startade bra.


Skulle behöva sova med tandställning eller Kalssons Klister...

för att få igen min mun ...



En bra sak var OK i detta program,,,

det ska jag icke sticka under toa-stolen

En nice VIT hummer .....


8:1

Av Jennie-Ann - 23 mars 2009 09:42

Ja,

Minns denna morgon för 8 år sedan som nyligen.

Jag vaknade för första gången till mitt liv... av mitt barn, min dotter.

Hon luktade ... så lent.

Hon väckte mig med sitt sitt ljuva ljud.

Eter en natt på mitt bröst.


 Hon ser på mig 8 år senare.

Tiden går,,  vandrar fram livet levs...

Meningen lyckan glädjen.

Att bi mamma ....

Inte något att ta för givet!!!!

Vi har åkt omvägar

Vi har gått genvägar å

hon har  lärt sig att lyssna på mig.

Jag  älskar ...

Gåvan av vad som är min värld och verklighet.


Jag vill se dig växa, lyckas och med kärlek att misslyckas....

för dig jag älskar.

Lek lyckligt!!!

Av det bästa med dagen.


Jag ska leka lyckligt, simma lugnt glida fram, det finns ett flyt i det!

3

Av Jennie-Ann - 21 mars 2009 07:41

Ja,

Hon väcker mig med en majs...

frukost på sängen i all ära. 

Hon har målat en teckning med glada gubbar

Hon ger mig en kram.

Här vaknar jag med glädje i samma stund mina ögon ger sig

till känna i denna soliga värld.

Här inne skiner solen, här nalkas en vacker dag i gryning.

Här hemma mår vi bra tillsammans.


Livets skola, prövning

 ger oss som lever i den så mycket!!!!!

Tack,, inte för något i världen skulle jag ändra, ta bort, förändra.

Jag vet idag så mycket, TACK

Jag bär förståndet med mig.

Vem kan ta mig, av MIG:::::

hehhehhehee

Ingen.

Jag ska njuta av min närvaro, min existens mitt sanna jag.

Tack Gode Gud och Buddha att JAG är JAG . 


Där kärlek bor i alla år.








Av Jennie-Ann - 20 mars 2009 22:46

Ja,

Barnen sover tv -n är stängd och fläkten på.

Här intill livet inpå... bara bra.


Så gott vi,,, jag kan ska jag gå....

PizzA smak för all ära

Julmust till PÅSK...


LEVA VÄL MED MYCKET KÄRLEK

Det ska bli bra.

Nej

Jag, är sorry ingen fyrkant...

mycke vilja.

Snölätta vindar smeker ömt min själ

Doften av vänskap är bra.

Så gott jag kunnat

Så gott jag velat .

tro det bästa....

i min tid.


Hur mycket tid har människan

Kanske tid kan förbättra liv.


Att leva NU ¨

 För i morgon,,,  kan vara för sent....


Min präst sade till mig

Gud älskar dig .... Med  ....

Så är det....

Snölätta vindar smeker min själ och jag Inte Kär!!!!!

Av Jennie-Ann - 18 mars 2009 12:43

Ja,

What a fuck.

På 40-talet befann sig människan i ubåt,,,,, i tanken på att vi snart dör.

Nutid sitter människan under tegeltaken med ALLT 

framför sig och funderar på hur vi ska leva.

Vad händer... är människan fånge i sig själv.....'

att ju mer som ges,, ju mer illa mår....

Jag undrar 

I dagsläge blir vi arg om det inte går precis som det var tänkt.

Back in the old days  blev man lycklig när det blev som tänkt.

Människan gräver djupa gropar 

för vem........ 


Vi borde!!!   torde... och skulle må bäst av att ge det godaste!!

Jag har förlorat mycket i mitt liv.

I tanken gör jag det bästa jag kan, för att se det jag har kvar:


I  denna lilla stad pratas engelska med.

Helge står på kepsen. Här ler folk och tittar när en nying som mig kommer in.

som ett yrväder på Cafe.... med Juicen under armen.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards