JA

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Jennie-Ann - 8 mars 2009 20:44

Ja,

Att mannen kan vara skapt för kvinnan står klart i mina tankar.

Likaså att kvinnan är skapt för mannen.

En ny tanke kom till känning för mig under dagen,

jag mötte en god vän som skattade glatt för min passion för bögar.

Fördelen är ju att jag får nice vän som inte blir kär,

så ingen av oss far illa.


Nu till poängen med homosexuella är ju,

Det hedrar det egna könet dagligen.

Förståndet för mig har inte kommit in att

människor kan hata andra för vem de blir kär i.

Är det icke märkligt:::

Vem har med relationen att göra utav de som älskar dem?

Människor är märkliga ting.

Kanske borde de flytta in i små Tinghus::::

Där de kan leva sina ting.....

HAHAhaaa

Ja, jag ska flytta hem när jag finner mitt hem.


Hemma i mig har jag varit i så många år.

Trevligt

Levnadsglad

Och helt ok

Söndag i all ära

Tack för en underbar stund i den kristna församlingen.

Tack att leva en dag till i sundhet. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards