JA

Direktlänk till inlägg 9 juli 2016

sommarnatt

Av Jennie-Ann - 9 juli 2016 00:00

Ja

Jag har försökt mitt

Jag har försökt att finna

en bit av väg

En stund av mig, i liv


Jag välkomnar dig i

Stark,ärlig här.

Medan livet är.


Jag väntar steg av liv

Tror att korsningen inte skiljer oss åt. 

Där bäcken finner sin väg

väntar jag dig här.

När dagen gryr och du känner dig yr

jag är.


Som sol en vinterdag

Som åska en sommardag.


Sveken stannade där.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie-Ann - 12 augusti 2016 23:19

Ja  Jag mötte solen, som du visade dig. Jag mötte livet,  som livet ville leva för mig. Jag mötte aldrig dig,  i min väntan.   Tiden ger och tiden tar, medan jag står med kläder kvar. Jag vill tro på rätt jag vill bära fel,  u...

Du

Av Jennie-Ann - 1 juli 2016 23:33

Ja  Min och din förståelse för att se, liv som levs. Din oförmåga till liv kommer att säkert att döma mig...   Jag ser liv  Försöker att förstå  liv i tid som jag andas i.   Den vackra tid är nu, såsom jag ser mig om. Din vack...

Av Jennie-Ann - 6 maj 2016 23:31

Ja Lånad tid för en stund  Lånad känsla, för en kort sekund. Blickar till himlen blå  och önskar att livet blir bra ändå.    Har städat ut  lånad tid  Har dammat bort  lånad känsla, för en kort sekund.   Värmen möter mig  har ...

Ja

Av Jennie-Ann - 18 mars 2016 23:03

Ja Se liv som sol Se liv i stund,  jag blundar och ser.   Allt av det vackra ska möta mig. Dina frågor ska få svar. Mina frågor söker varmt  svar   Som dagen gryr  där du förstår  där stunden är När vi får svar.  ...

Av Jennie-Ann - 12 mars 2016 01:33

Ja Som vårvind smeker kallt om kind. Som vårsol ömmar skinn. Som liv som icke fött liv.   Ser jag mig om.   Din närvaro pulsar kaos. Din frånvaro visar krig. Där jag bad om ro.   Skulle aldrig  givit mig in. Där jag borde förstått  de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards