JA

Alla inlägg under maj 2009

Av Jennie-Ann - 31 maj 2009 15:47


Ja,

För 8:e gången med kärlek glädje lycka.

Här sitter jag intill vattnet, bredvid  mina älskade,

För länge sedan flyttade ni in,

I min värld å verklighet kommer ni aldrig att flytta från.

Jag lämnar er aldrig!


Avstånd i mil kan icke skilja mitt hjärta från er.

De goda av livet har ni många gånger visat mig.

Av de vackra i livet har jag många gånger kvar att ge er


Kärlek, spring, hopp, tro, åå  glass är lite av något allt jag vill ge er.

Att vara hemma i er själv, bo där på er egen ö av tro.

Livet är vackert.


(8 år av tacksamhet för er.

När jag blir stor ska jag bära er nyfikenhet kärlek ömhet.

Som vattnet smeker min hud önskar jag er här.


Jag vet att en dag kommer när min hud möter er.

jag vet att en dag kommer då min blick når er.

Jag vet att det kommer en dag då vi får rå om varandra igen.

Så gott jag kunde 

Gjorde jag mitt bästa, i slutänden alltid för er.


Som så mycket jag alltid älskar er.

Tack att jag gavs gåvan att vara er mor.


Av Jennie-Ann - 30 maj 2009 15:35

Ja

Alltid är jag nått:::

A Alldaglig

B Bra

C Cynisk

D Darling

E Egen

F Fräck

G Genuin 

H Härlig

I Iakttagande 

J Jätte-kär

K Kär

L Liten

M Mamma

N Nykter

O Omöjlig 

P Pappas 

Q Qåt-Kvinna 

R Rolig

S Sexig

T Tagen 

U Underbar

V Viktig

X Xär

Y Yng

Z Zårbar

Å Åtråsam

Ä Ärlig

Ö Överlycklig 


Ja, så kan det vara::: av att var mig.

Jag är där::: jag får vara den jag är!!!!

Här!;;; är det någon som är kär 


Mina barn mina underbara barn.

Som solen skiner på mig ,,, så saknar jag ER!!!  

Av Jennie-Ann - 28 maj 2009 00:06

Ja,

TACK





Tack för att ej vara ensam om................





http://www.youtube.com/watch?v=-AjA6nfyw90
Av Jennie-Ann - 25 maj 2009 13:41

Ja,

Bättre ett enda meningsfullt ord 

som ger sinnesro, än tusen ord utan mening.


Bättre en enda vers

som ger sinnesro, än tusen verser utan mening.


Bättre är att besegra sig själv,

än att vinna över tusen gånger tusen man i strid 


//// Buddha  

Av Jennie-Ann - 24 maj 2009 12:37

Ja,

Jag släpper er fri

Fri att vara leva den som du är ämnad att vara.

Fri att älska, utan krav

Fri att bli,  den DU just nu,, mår bäst av att vara.

Jag behöver min frihet  i kärlek

Med all respekt för att aldrig såra.


Aldrig svika en tanke av att jag lämnat.

Så gott jag kunnat  gjorde jag mitt bästa.

Jag gav mig av för att släppa er fram.


Möt er själv i mig,  så tänk

hur ni hade gjort?

Se på mig med mina ögon

Jag försökte se på er av känsla

av era ögon.

Jag är icke kanske lik er.

Jag är ju jag

Jag behöver ro , lugn, ärlighet,,  kärlek.


Min kropp behöver balans

Mina tankar behöver känna ro.

För att orka våga vilja en dag till.


För mycket kaos ger mig kaos.

Kan icke fylla mitt liv med de.

Dagen har smekt mitt huvud med droppar från regn.

Prästen har ännu en gång välsignat med å givit mig tanken av tro

Att jag orkar en dag till.

En dag till i mitt liv utav min kärlek.


För att jag älskat.

Så vet jag hur starkt jag älskar. 




Av Jennie-Ann - 23 maj 2009 11:44

Ja,

Tumlar rullar famlar runt...

Fram tillbaka tillbaka å fram.

De lättar upp därute människor går fram,,, tillbaka,, dit å

kommer i sinom tid hit.

För glädjens skull

För kärlek skull

För min skull

Tror jag på kärlek ...


Tar en tur på cykel under dagen.

Många tider av frihet har mött mig.

Just precis där under solen ovan  vägen invid min frihet.

Vad är frihet?

Vad är kärlek?

Jo, just precis de som jag bär inom mig.


Mina barnår satt jag i trygghet i morFARs knä.

Genom mina barns år visade MORmor tydlig väg.

Tack

Jag bär minnen kvar så starkt från er.

För min kärlek, åååå min trygghet, ååå min frihet.

Där gemenskap var stark, åå alla var  med.

VackrA människor;;;;;;

 tack för de vackra av livet ;;;


Kärlek !


De doftar Tro invid :::::




Av Jennie-Ann - 22 maj 2009 11:32

Ja,

Solen skiner med sin frånvaro. Jag undrar var du är?

All den kraft du besitter ovanför oss. Tänk att ALLA människor i denna värld påverkas av dig.

Vi är många människor, ,   många bilar ,,   många hav,,,  många länder.

ÅÅÅÅ Vi alla har dig för egen gåva.

Av att njuta av. Tack

Så många timmar ,, veckor ,, månader jag suttit under just DIG å njutit.


Att njuta av denna tid. Ska göra mitt bästa!

Mina barn, mina älskade underbara barn somså mycket jag saknar er.

Mina underbara barn, jag önskar att solen skiner på er.

Att där ni är;; är de bra.

Där ni sätter ner era fötter, finns fast mark därunder.

Att känslan av trygghet å kärlek är lika nära som solen är en solig dag.





Av Jennie-Ann - 21 maj 2009 10:03

Ja,

Jag vaknade en morgon till glädje, å tänkte det blir bra! 

Det blir icke så ofta som jag tänkt, det brukar sluta bra at the end.

Så gjorde även denna dag.


Vi möttes, startade motorn å åkte.

Möttes lyssnade å pratade.

TACK 

Tack för tro på det goda av livet  

Tack för att jag får vara där jag förtjänar att vara.

De är så med livet, vi kan komma in i relationer som icke förstärker,

utan vi bryts ner å försvinner,,,,

Bhu,,  de ger inget av det jag önskar i mitt liv.


Jag upplevde de underbara i all enkelhet, men en underbar människa.

Han ger mig tro om att livet är underbart, även på äldre dar.


Där jag blir sedd för den jag är;; behöver jag vara.

icke bland stirrande undrande frågetecken som utvecklas till lika med tecken av att de är fel.

Jag är tacksam över att jag har min syn på livet,

att jag blivit den jag blivit.

Det var icke alltid enkelt, jag har ofta utsatts för att tänka.

Tack

Må solen skina denna dag å göra mig glad. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards