JA

Alla inlägg under maj 2010

Av Jennie-Ann - 19 maj 2010 08:32

Ja

Jag åker tåg i regn, 

Jag åker tåg i sol.

Jag åker tåg! 

Läser böcker ... vilar å läser nyheter.

Nyheter som jag medvetet sållar till de glada.


Dagens nyhet är en gammal nyhet.

För mig i dag kom ett känslorus av glädje, nu denna grå morgonkvist-.

Vi ska ha en kungligt bröllop.

De är lika vackert i mina ögon som  de låter.


Läste genom några artiklar,

vilken toppen prinsessa detta land har.

TACK

Kärlek föder kärlek som ger ringar för goda relationer

som växer starkt in i framtid.

Jag är så mycket för, för monarki.

Vad skulle en president göra för Sverige som vi kunde byta ut mellan åren?


De är så lätt att de blir ja ja de är bröllop.... bla bla bla.!
I de kommer ni aldrig höra mig delta i.

Vårt kungahus är ett ansikte för Sverige uti världen.

Vårt kungahus har lycka kärlek å problem, som vill alla andra,,,

på ett annat vis.

JAG tackar ödmjukt för att de tar ansvaret de tar i deras liv.

De är inget att på ett bad way, lämna.


Jag blir så glad för dom.  Kärlek,, Kärlek lever å de är sant. 

Jag blir av denna händelse stolt över att vara svensk.

Viktoria för fram den starka vilja, att vilja vara stark, kvinnlig, medveten, ödmjuk, humoristisk å en härlig person.

Förmågan att se glädje å styrka kan jag genom media uppleva henne. 


DU vackra kvinna må solen skina på dig, å leva där av de bästa ljus för dig.



Jag ska söka mig till kärlek & glädje å ge de vidare till de mina. 




http://www.youtube.com/watch?v=_SH8W2jBb_4


Jag har givit denna låt till min stora lilla dotter som ska ge livet detta möte.







Av Jennie-Ann - 18 maj 2010 22:06


Ja


Jag brukar fundera kring hur vi människor älskar.... 

Varandra ... sig själv....


Tänk att en dag faller kärleken bort.

Helt å hållet slutat älskad.


Eller de kan vara jag som är sent ute.

Men att helt sluta älska någon...

som tex sitt barn...  ...


Vi har en värld med kärlek.

Vi har en värld med stark hat...

kommer de från att slutat älska..

Vad ska jag då visa mina barn?

Att de går att sluta att älska dom,, att möjligheten finns ...

att jag inte bryr mig om dom.


Skönt att vara mig så jag vet att de aldrig kommer att ske. 

Jag älskar mina barn.

Vi har kärlek som aldrig kan försvinna! 

Som mormor å jag... 


Av Jennie-Ann - 17 maj 2010 14:33

JA

Solen skiner tåget rullar å jag är på väg.

På väg i liv ,, tid  å verklighet.

På väg till   från.. för.

På väg fram.

Fast de kan kännas som om jag går år bakåt i livet.


Livet 

Mormor 

Här invid sjön såg jag just ev avspegling från sol,

tänkte på dig.

Du som älskat mig, å jag som älskat dig.


Barnen 

Skolan 

Tiden  ... Livet


Ser mig om de jag ser är vackert

Glimmrande .. strålande .

Vackert i NU:


Jag lever!



Lars Winnerbäck – Det är visst nån som är tillbaka




Av Jennie-Ann - 16 maj 2010 09:38

Ja

Söndagsmorgonen är här.

Barnen njuter av tv.

Soffan blev lagom, frukost ska snart mätta magar.


Tankar.

Deras tankar 

Mina tankar 

Våra tankar.


Vad talar mer än tankar? 
Vad utför mer till handling än tankar.

Tankens kraft.... I oändligheten de stora största.


Vad tänker du??
De brukar märkas i dina handlingar på moder Jord!

Mina tankar, ger mig ett ofta skönt sällskap.

Jag ska vårda dem mer.

Ta dem till mig å utföra.... ge vidare.

Spår som mina barn följa om de viljan är.


Tone Pedersen – Blott En Dag


Av Jennie-Ann - 15 maj 2010 21:57

Ja

Sommaren gjorde mig sällskap i dag.

Med skön vänskap å lyckliga barn.

Vad mer kan livet ge.


Du sol värme

Tillgav din frihet å styrka i liv.

Vackert 

Jag är glad.

jag är!



Tid .. i .. av vad tid gav.

han gav tid, för att säkert ge sig av.

Tid för finna sig själv utan ...

All lycka frihet å glädje skulle jag givit dig idag,


Så länge livet är ..

Så kort som sommarvindar tar sitt språng.

Så som dagen gryr för att möta liv.


Kärlek 

Kärlek lever å du kommer att finna mig.

kärlek lever å jag vet av att jag kommer att älska dig.


Mina barn är lycklig 

Mina barn är fri.

Mina barn är som mina barn var menad att leva sina liv.



Ulf Lundell – Snart Kommer Änglarna Att Landa

Av Jennie-Ann - 10 maj 2010 18:45

Ja,

De är grått här!
På tok för grått.

Jag tycker att du ska komma hit å måla världen vackert glad


De är lite tyst här

Nästintill så tystnaden  ekar.

Jag önskar att du sjöng för mig.


De är stilla här.

Jag kan åka till mina älskade barn

så ni kan springa runt om mig.


Kram på pappsen idag, långkram för mormor

vars röst jag still bär i mig denna dag.  


Ljudet av kärlek 

känslan för liv. 


Flamingokvintetten – Jag ska måla hela världen lilla mamma



Av Jennie-Ann - 6 maj 2010 17:50


JA;
Vernisage på världens bästa SKOLA:
Kan de bli bättre en dag som denna.

Våra barn, Mina barn, dina barn.


Så som livet jag älskar mina barn,

Förebilder Idoler älskade.

Jag brukar säga till mina barn ,..

När jag blir stor ska jag bli som er.

Jag vet av min egna sanning.


TACK från djupet av mitt hjärta att ni förbättrar,,, förstärker

denna värld. 


Dessa ord gav min tanken för Tacksamheten till ER:

I närheten av dessa toner mötte jag er idag.


Ska mätta magen, tvätta kroppen.

Å göra mig reda för att möte en rackarns Wadling man denna afton.


De finns mycket att se i denna värld.

I stället för att se de jag saknar.

Puss på mormor. Kram kära vänner.

Lev dagen som är kvar i dig.


TACK  


Några av sanningens ord till livet! 

TA del av


There comes a time when we heed a certain call 
When the world must come together as one
There are people dying 
oh and its time to lend a hand 
to life the greatest gift of all
we cant go on pretending day by day 
that someone somewhere will soon make a change
we're all a part of Gods great big family
and the truth
you know love is all we need

we are the world we are the children
we are the ones who make a brighter day 
so lets start giving

Theres a choice were making 
were saving our own lives

its true we make a better day just u and me

so send them your heart 
so they know that someone cares 
and their lives will be stronger and free
as god as shown us by turning stone to bread and so we all must lend a helping hand

we are the world we are the children we are the ones who make a brighter day 
so lets strt giving 
there a choice were making we saving our own lives 
its true we make a birghter day just you and me

When your down and out and there seems no hope at all

but if you jsut belive 
theres no way we can fall

let us realize that a change can only come when we stand to gether as one

we are the world we are the children 
we are the ones who make a birghter day 
so lets strt giving

there s a choice were making were sainv gour own lives
its true we make a bighter day just you and me

we are the world we are the children we are the ones who make a birghter day so lerts strat giving

thgeres a choice were making were saving our own lives
its true we make a brgither day just yopu and me



http://www.youtube.com/watch?v=Glny4jSciVI&feature=fvsr

Av Jennie-Ann - 4 maj 2010 22:23

Ja

Någon vill inte vara snäll.

OK 
Så länge de inte är jag ...

som inte vill vara snäll!

Någon är inte snäll.

OK
Så länge det inte är jag,

som inte är snäll. 

OK

Förstod mer än vad jag skulle.....

 Kan bli så när eQ är högre än andras iQ.

OK

Ja Våran underbara värdens bästa fröken.

Hon finns lever och är på riktigt.

TACK

TACK du underbara för du ..du  ÄR
 Kolkheten visar spår i sand.

Underbar Magnifik Ärlig å strålande.

Där hör mina barn hemma!

Jag vandrar stegen för er, så spåret finns att följa.

I beslut som kommer av er vilja, att tas av er.

Jag ska höra era drömmar.

Så era drömmar blir er verklighet.

När er tro fallerar ... 

binder vi samman å ser liv.

TACK för att mina barn tar steg,

som lämnar spår.











Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards