JA

Alla inlägg under september 2008

Av Jennie-Ann - 28 september 2008 21:18

Ja,
Jag älskar mig.
Jag älskar min tanke att tänka denna värld.
Jag beundrar mig för den tro jag
genom många år av livet fördjupat i mig.

Jag vandrade till En bra arbetsplats i dag.
Vindar blåste hårt genom mitt hår.
Gud,  Buddha och jag vet hur underbar känslan var.
Nya steg på en gammal gata fick mig att inse.
Jag går framåt.
Livet TACK

Jag ska plantera noga.
Jag ska sätta frön som växer till starka träd.
Som kommer att växa den dag jag inte växer mer.
Som ger mig insikt om att allt levande växer.
Som vi ger näring i.
Jag möter människor som inte har fått näring på länge.
Och jag ser det så väl.
Jag ska aldrig gå i era spår.
Ansvar är sköna inlägg i skona,
TACK för en stormig dag i björk,  med mycket glädje.

Av Jennie-Ann - 23 september 2008 20:23

Ja,
Ännu en höst är hos mig välkommen.
Jag niger dig, DU välkommen!
Tid
Vi fick mer tid,
Så lyckligt lottad vi som lärde,  om tid.
Tid ger Tid tar.
Studerade ett ur några dagar tillbaka.
Tid i livet föddes starkt i mina tankar.

Dessa dagar handlar mycket om minuter.
Förr var det vilken timme som var ca
Livet är även att lyssna till vilken tid jag lever i.
Hur har jag det och hur önskar jag ha det.
Jag är väl medveten om hur jag har det.
Och jag är väl medveten om hur jag önskar.
Ja ska vila kropp för att komma dit mina drömmar bygger bo.
Jag ska vila mina ben så de bär mig dit hän jag hör hemma.
Hemma för mig är, där mitt hjärta bygger bo

tack mormor för:::
Man ska inte sörja det man saknar
Utan glädjas åt det man har.

11

Av Jennie-Ann - 11 september 2008 09:00

Ja,

Ja 11 September 2008
Händelser som sätter spår som i tiden,
 påverkar oss i vardagen till tankar som vi själv icke trodde vi skulle tänka.
Om vi hade ställt frågan 10 år sedan idag om denna ondska varit möjligt ?
Hade JAG tänkt nej;;;;

Det förde inget gott med sig,
Det som kom fram var, att människan ännu en gång visade vem hon var,
Ondska F--- O-

Världen blir kanske inte bättre.
Det som kom var ett mer bevakat samhälle.
Och TACK för det.
Men den stora ilska är att dessa svaga visade att det gick.
Förebild för vem????

I mitt egna liv liv ska jag GE där jag kan.

Av Jennie-Ann - 10 september 2008 08:25

Ja,
Solen skiner med sin frånvaro och jag är fri.
Frihet att vara med de underbara.
Livet är icke krånglig under dessa stunder.
Utan upplevs som en ny räka i munnen, för var timme som går.

Vandrat, än en gång där jag känner mig hemma.
Kan livets slipning prägla oss så att,
ju mer elakhet livet får oss att uppleva.
Ju mer kärlek sätter bo i våra tankar, på hur det icke, i tid ska levas.

Tid vill jag vårda.
Icke leva idag, som om att jag lever garanterat om 10 år.
Leva väl här denna dag.// Tack Pappa

Kärlek den mest underbara känsla att leva med.
Jag bär förståndet nu, över varför hjärtat brister när vi lever utan den känsla.

Det är den känslan vi i enkelhet handlar, äter och sover skönt med.
Att ha gåvan att vara med, de som från hjärtat respekterar sig själv
Så enkelt det är att respektera andra. Och skapa trevliga möten.

Att leva väl.

Av Jennie-Ann - 3 september 2008 10:12

Ja,
 För 13 år sedan idag, sken solen på mig.
Jag levde ett liv med mycket glädje och goda vänner.
Jag befann mig i sen stad där ett avtal för Freden skulle skrivas.
Jag befann mig i en stad av nyfikenhet.

För 13 år sedan vandrade du.
För 13 år sedan var du där du hörde hemma.
För 13 år sedan förändrades våra liv.
Du med några fler sådde fröet i mig som kom att växa med åren.
TACK
TACK för den underbara pappa,  DU i mina ögon var.
Jag önskar att solen skiner idag om 13 år.

Så gott jag kan,
med så mycket glädje och kärlek ska jag föra dig vidare!

Tack för det bästa DU gav.
TACK för att:::

DU var den DU var,

Kärleken är evig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards