JA

Alla inlägg under juni 2009

Av Jennie-Ann - 30 juni 2009 15:42

Ja

I andras ögon, i min värld  kan man slå mig.

I andras ögon, i min värld kan man svika mig.

I andras ögon, i min värld kan man ljuga för mig. 

I andras ögon, i min värld kan man sparka på mig.

I andras ögon, i min värld kan man bedra mig.


I andras ögon, i deras värld vill jag icke leva.

I andras ögon, i deras värld hör jag icke hemma . 

i andras ögon, har jag inget behov av att vara.

I andras ögon.....


I min värld finns icke bohag för de.

I min värld ska kärlek värmas växa.

I min värld har jag ett liv som jag icke ska kasta iväg.


Av Jennie-Ann - 29 juni 2009 23:35

Ja

Blå ögon

Blå himmel

Blå blomster

Blå tro....


Hans blå ögon ser mig TACK

I den lilla kroppen ska jag bosätta så mycket kärlek

I dessa stora tankar ska vi möta livet.

Icke prata å glömma handling,, utan prata lite mindre ååå göra mer!!!


De är icke enkelt nu.. Tro har jag haft,, tro ska jag bära med mig.

Stora förändringar,, gilla läget!


Blå ögon ser på mig, hur kan jag göra det kallt?
Sommar är här

Smeker min hud, å jag ska i någon del av tanke tro på kärlek.

Om icke dess mening fanns, vad har jag då fyllt min tid med.


Mamma ;; Min unerbara son jag hjälper dig.

Jag får hjärtan med mamma i.

Jag får hjärtan med min son i.


Min vackra

Min underbara

Min

i tro av liv .... som infinner sig å lämnar.

Att lämna:


Av Jennie-Ann - 28 juni 2009 03:09

Ja

Gilla

Prilla

Silla

Chilla

Vad ska JAG göra??

Funderar på om klockan är 15 eller 03, bilarna på gatan säger natten

ljuset dagen

De är NIce

Men egentligen så hur mycket roll spelar de....

Jag vet att de är Lördag!!!! 

ha hhahhehh


Så kan de bli när vi är tillsammans å badar njuter å är vi.

Ja de är vackert

Soligt varmt vackert


Brevbäraren ... jag ska bli,,, å vara vän med ALLA brevbärare...

Så kanske de slinter ner ett å annat kärleksbrev

Dom ska fett klart hitta till min låda.


Vandrade förbi huset.......

De känns,,,,

Skapade .....

Tack att jag kunde.

Så jag vet vad jag kan.

De är ok

Ja så vad ska jag fylla morgondagen med?

Jag ,,, tror ,,,,, jag ,,, gör ,,,, som ,,, vanligt!!!!

Kärlek

Min son

Min underbara vackra ____ kommer hem till mammma

Hur glad i Parise-hjulet får jag bli?

Jag förlorar min underbara älskade dotter.

Vilken kraft kärlek har,

Mitt krav på dom kommer aldrig vara

Skaffa er ett jobb!!!

Nej,, Mina älskade våga bär modet att följa era drömmar,,,,

jag är alltid där. 

Godmorgon,,,,,, 

Av Jennie-Ann - 24 juni 2009 23:33

Ja,

Solen skiner sommaren är här!!

Människan är rädd,, kanske ofta tok rädd.

Stundtals kommer den känslan till mig med.

Dock är jag aldrig elak ....arg... eller psykopatisk


Tack  MIG


Jag har enkelt för möten ofta,, men när de kommer till elaka människor ,.,,,

Då blir de lite mer krångligt,,,,, ... så ,,,,,


Hur faan får ni plats, varför kommer aldrig tanken till er

Vad vill jag fylla mitt liv med??????


Jag har mycket kvar att lära.

Elak ska jag aldrig vara,,  för min egen skull.

Ja de var några relationer att bryta,, ååååå de blev skit dyrt.

Ja, utan tyck synd om mig,, Men vad mer ska ni ta av mig?


Men glöm ej att i grunden så visar vi själva vem vi är.


Ja,  jag har toklosat, jag vet, men jag var aldrig elak till någon.


Jag  kommer alltid att älska mina barn.

Tack att jag fick möta några fler idag.

Men sorry mitt hjärta kommer ändå att fyllas med kärlek!


Å kärlek Lever,,,, här hånglas de så där så de slipper krångel.

Å kärlek Lever,,,, här månas de så... så de svartmålas EJ!

Tack.



Av Jennie-Ann - 22 juni 2009 23:28

Ja ,

Jag levde i allt de,, min underbara dotter sade till mig tidigare,

Efter att jag sagt till henne;;; Bråka inte..

Hon sade mamma jag bråkar icke;;


TACK kände jag

Nä hon bråkade inte,, hon var med sin rätt ledsen..

ÅÅÅ nu till poängen::: När människan är ledsen eller bråkar lite

FUCK då är dom besvärlig..En tydlig punkt i mitt liv på hur fel vi lever.

Vi lever idag som om allt ska var glatt å perfekt!

Är de någon som bråkar lite eller är ledsen så blir de kaos

Allt går så fort så känslor som behöver tid kommer så långt efter..

Konstigt ,,, ååå så möter någon mig.... owaooo

kan de bli mer fel..


För idag när vi uppfostrar barn ska de var glatt gott kul ååååå de är de!!!

Så ofta, men så kommer sekunder när de icke är ,,,,,

å människor är faan icke van känslor  då Blir de konstigt

Håller folket på så länge till ,,,,

vilka av våra barn vill bilda familj?


Vi hade en dag som var så underbar.



När min kropp var mindre, å mina tankar stor,,   men psyket litet

Då älskade jag vatten

Jag har givet livet,,   till en som är som mig när jag var liten,,

kunde icke kliva upp,,, kom inte på tanken att avbryta .

På den tiden hade jag en mor som väntade på mig;; TACK

För alla gånger hon väntade vid vatten kanten!


Många vågor har slagit till land efter de,  mycket vatten under broar,

Men hon stod där, TACK

De är något jag alltid,  kommer att göra när tillfälle ger.

Ja ,

jag älskar vatten ljudet;; Känslan ;;; Friheten vatten har i sig.

Tack för livet

Sov gott!


Av Jennie-Ann - 22 juni 2009 09:50

Ja,

Solen skiner!!!

Tack, denna dag ska vi ta hand varandra.

Denna dag ska vårda livet.

Denna dag ska vi vårda varandra.

Denna dag ska vi vara tillsammans.


Icke i tro

Icke i dröm

Till vår egen verklighet.

Solen skiner

Jag älskar !!! 

Den stund vi bär tillsammans.

Bitvis fram. 



Av Jennie-Ann - 21 juni 2009 21:30

Ja,

 Vi vandrade till kojan, den sköna kojan invid vattnet med våra tankar.

Vem är jag?

Jag vet,, å jag är nöjd med mig,

Med mig som person

med mina tankar med mitt skal (kropp) 


Vi möttes där ... han ... hon... jag...

Han stark fri begåvad

Hon lycklig nyfiken liten

Jag ärlig glad genuin

Tack du sköna Lars!

För att du visar människan i all enkelhet.

När är de krångligt? När de är fel!


Jag har icke förändrats, utan förstått vilka som varit omkring mig.

Jag har icke svikit, utan fortsatt leva mitt liv.

Jag gav mig av med tro i behåll.

Nu när jag förstår;; att lita mest på mig själv,

Önskade att tro till: ensam är stark  vore FEL


Livet kan vara där nu, för en stund i livet.

En stund i livet som präglar på hur livet kommer att levas.

En stund i livet som jag gör mitt bästa.

En stund i livet som jag ger till kärlek.



Av Jennie-Ann - 20 juni 2009 23:17

Ja,

Ord ord ord.....

Handling, handlingar ,, ger å får.

Vart är vi???

vart är vi på väg??

Leva


Hon har sitt hår, intill min hud.

Jag älskar henne över allt, genom allt, från allt.

Visst är hon bökig, med sin rätt över att icke förstå allt.

Å visst tycker jag att de är tråkigt.

Hon är snäll, den snällaste i denna värld. 


Handling god eller ond.....

Vem bestämmer ,,, jo jag själv!!!!

Vad föder människors onda handlingar?

Är rädslan större ,, än modet att våga möta sanning? 


I min värld behöver jag ro.

Har icke plats för svek lögner elakhet eller illvilja.

Mitt liv ska fyllas med kärlek

Mitt liv sak fyllas med glädje.

Tack för alla svek,  så jag påminns varje dag om hur ont de gör.

Så jag icke behöver ge de.


Jag ska ge,,, mycket ,,, länge ,, å ärligt.

Blå ögon ser på mig av ögon med ärlighet.

Blå ögon ser till mig.

Struliga tänder vacker mun.

Hon är min.


 Genom livet i den tid vi får.

genom livet vid din sida. 


Ta din tid, fyll dina behov ,,, jag önskar dig de bästa av allt. 

För dig hem där du är hemma.

Vid din sida

Vid min sida 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards