JA

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Jennie-Ann - 7 mars 2009 16:23

Ja,

I dagens mellan Sverige finns det MÅNGA kopior.

Som ett par sunkiga Ray Ban brillor,.

 De gör sig icke enns bra där på bordet där det ligger

i väntar på att bli köpt.

 För inget i världen kan man köpa mig!!!

HAHHAH vilken ära att vara mig,


När pengar inte räcker::::::

Men hur ska jag kunna nöja mig med det???

Bara för att de flesta andra gör det,

so sorry alla som hade så fel.

Det räcker icke för MIG:


Mycket har jag lyckats med och mycket har jag kvar att lyckas med!!!

Nice, skönt att packa väskan väl inför resan.

Stoppar ner lite mörk choklad,en pave rött och lots of Love!!!

Det blir bra,,:::: ska genom elden, över solen till toppen.

För att alltid vara MIG:


Tacka mig

Tacka DIG

Du som gav .......

Kompasset för att finna,  det jag alltid sökt.


Jag fann min mening.

Jag mötte min tro och jag såg dig.

Vilket gav liv.

Den jag kom in för att vara,, ska jag möta när jag dör.

Leva låta livet levas...


Tack alla :::Orginal:::


http://www.youtube.com/watch?v=PxfFIuuCC2c



http://www.youtube.com/watch?v=PxfFIuuCC2c

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards