JA

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Jennie-Ann - 1 november 2009 00:06

Ja,

Jag, mina barn har haft en dag som varit på topp.

å faktiskt både i verklighet å tanke.


Vi gavs gåvan att ha en underbar dag med kväll.

Tack

Tack fett vackert tack som ärtsoppa före pannkakor.

De va länge sedan....

Men vackert tack.


Väskor är packade bilen tankad barnen sover ....

Så de är att rulla när solen gör mig påmind om detta liv.


Min vän

Underbara vackra fantastiska gav mig massage så mina skott har lämnat mig.

Värken börjar försvinna å jag komma i kapp.

Loppet är långt å jag tänker icke ge mig på upploppet.

De är där jag har energi! 
De kan vara med mig, att efter andra kurvan dalar jag lite.

Men less is more.

Å jag SKA ha ut detta liv.


Läste en blogg om skit snack!
Yepp så blir de i små städer,, vi blir uppätna

Icka av mig själv, utan hungriga "DÖD-Mentala" människor.


Å änn en gång,

Tack att jag v et bäst själv

Hur de varit

Vad som varit

Som de varit...

Solen kommer att skina på mig å mina barn i morgon!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards