JA

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Jennie-Ann - 18 november 2009 21:09

Ja,

Här faller regn ner, droppe för droppe.

Betraktade regnet denna morgon.

De är verkligen vackert, ,,

Med gummistövlar på.
Alla faller ner, många på en å samma sekund.


Funderade på naturen,,, den där vi människor så korkat förstör.

Helt skoningslöst ..

De svider i mig när jag tänker på hur många jävla coca cola korkar som hamnat

i fel ställe, på backen , i slänten , till havs.

Tänk om vi skulle samla alla jordens pet flaskor vi använde under en dag,.

Undra vad som är högst,, Mount Everest eller Pet berget...


Ja å vad kan lilla jag göra.

Faktiskt mycket vet jag!!
Men många verkar icke fatta att så är landet även för dom, så därför slänger vi pet flaskan

ut genom fönstret!


Well well Moder Jord.

Tack att jag fick sätta min fötter i leriga geggiga pölar denna dag.

Tack för ro som regndroppar bär med sig.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards