JA

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Jennie-Ann - 14 november 2009 23:34

Ja

Detta sköna mörker värmer mig.

Tack för att regnet faller ner denna November dag.

Barnen leker springer, som jag vill omvandla till steg här hemma.


Min kära vän tar sina steg, ett i var riktning för att komma fram.

Här sitter jag i goda ro å blir nervös.

Tänk om faan står där framme...

Hon kommer fram till sina vänner åå jag är glad.


Tack gud, buddha å mig att jag fann dig.

Tack att jag gavs livet med dig.


Vad vore denna tid av liv, om icke vänskap var i grannknuten?

Jag bor på Gröna Lund.... De går upp åååå de faller ner.


Jag har mina känslor, människor förlorar känslor... 

Vad de beror på har jag svårt att förstå.

Å mina känslor här,, är lite lätt att förstå.


Mina älskade underbara barn sover vilar ömt i dess säng.

Solen går upp i morgon å regn kan falla ner.

Å de är en bit av näring som ger ro.


Enda sättet att vakna som en prinsessa, är att somna som en,

försöker jag berätta för min kära dotter.

Enda sättet att vakna som en kung,

Är att somna som en kung, 

Stolt rak i ryggen.

Kanske med byxorna neddragna....


För jag vill ändå att de ska bli bra.

Sov vackert, vakna med vacker ro i blick för en ny dag.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards