JA

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Jennie-Ann - 8 november 2009 13:32

Ja,

Grattis alla underbara pappor, å min älskade pappa jag saknar dig.

Jag ska bära dig, denna dag med.

Min barndom; tack att jag idag kan tänka tillbaka, å minnas idag av vad som var.


Mina barn bakar pepparkakor, njuter.

Här ligger jag invid en dator å funderar! 


Pedofiler... Fyfaan jag blir tokig.....

Funderade innan jag tog mitt egna beslut vill jag veta =? eller vill jag icke veta.

Jo jag måste veta, för att kunna föra mina barn på rätt väg.


Ja de är bättre att veta, än av att sitta å blunda eller tokhitta på.

Alla människor gör fel, de ska som vara så i livet! 
Men de finns vissa handlingar som icke ska kunna utföras, för att kräva

Förlåt.


å i denna värld så ska folket finna platsen?
Men hur faan finner vi plats för folk, som gör galna fel?

Hur kan allt bli så märkligt fel?

Undra om de mest korkade gud gjorde var:
Att skapa människan,  

  vad förstör mer än människor?

Vi har världens alla möjligheter att handla så vi lyckas ...

Å vi har en vacker värld.

Men icke då.:: Här kutar "Vuxna" gubbar runt å pajar livet för barn.


De luktar ruttet mitt bland pepparkaksbaket.


 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards