JA

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Jennie-Ann - 21 november 2009 09:01

Ja,

Vad vi bär i oss... å vad vi får till oss.

Min underbara son vankande denna morgon med ro.

Ropade försiktigt på mig å jag gick in.

Lång mjuk kram

vad skön de är, tänk att lusten inte försvinner 

att dessa kramar å pussar är lika underbar ny varje gång.


Hum han ville kissa ...

Så han ställer sig intill toa, ser på mig som är i hallen framför honom.

Å han har alla rörelser inom sig.

Min kille är 7 år, hans sätt att kissa är något han aldrig fått från 

någon, är jag nämligen övertygad om.

Han hade de i sig, hans egna sätt, som gör de skönt för honom.


Min älskade dotter vaknade för några morgnar sedan ...

å jag sade kan inte du stiga upp först.

Hon sade till mig; 
I vår familj är du störst,, Du mamma får kliva upp först.


Hon har fått de till sig nu.

I vår familj,

Ja vi 3 har de ofta skönt som fiskarna i Thailand.

Å ibland kommer de några vågor,,,,

Med lite tid så infinner sig balansen i harmonin kommer tillbaka.


För de är ju så:: att de enda som kan komma tillbaka,

är de som varit försvunnet.


Min kära moster gav mig för 1 år sedan;


"Ge mig sinnesro att acceptera

de jag kan förändra,

mod att förändra de jag kan

och förstånd att inse skillnaden"  


De är en utmaning i livet, som är bland de större.

Funderar ofta på de!

Tack



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards