JA

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Jennie-Ann - 7 november 2009 23:31

Ja,

Hum hur är de med moralen????
 Öppnade nätet denna grå vackra morgonen å läste dagens händelser....

owowww

Vilket samarbete ....

Men faktiskt. ..!

Hur är moralen? I dag i denna lilla kluvna värld.

Här ska vi betala för de mest naturliga, å som vi kom från; som är

GRATIS:::


Ja å folk gör de,,, å kommer säkert i all sin dumhet att göra det: to the end!
Owow, mycket har hänt i mitt liv!

Å Jag har aldrig förnedrat mig själv, att betala för sex..

Eller i förnedringens, namn tagit betalt.


De mest naturliga som fanns innan hjulet...

Undrar nu om människan tänker? 


Eller med vad? !!


Hallå,  men folk lever på!
Yajua,  men de  konstiga i denna värld är att de är i en lägenhet

där min;;

underbara mormor Anna levde med sin äkta kärlek.

Så de kan bli..... 


Nästa gång dessa väggar värmer en själ,

kan vara i äkta kärleksnamn igen?


Kärlek Lever!! 

Puss T + B = SanT

Av Jennie-Ann - 7 november 2009 11:02

Ja,
Här i gettoLand är det dimma, ett varm skönt vacker regn faller ner.

Över husens taknock.

De är grått vackert å ett lugn är här.


Tack för ro i livet.

Tack för ro i tankar.


Barnen är glad, som just precis de ska vara hos dem.

Hur är de att vara barn i en sjuk vuxen värld? 
de kan icke bli enkelt.


Mina underbara barn en del av mig, å en del av dig.

Här är de nu, påväg hem i sig. 

Barndomen är så viktigt,

Allt jag kan, vill jag ge de bästa till er.


Mina barn, dina barn,,, så är de icke!
De är nu, där vi var tidigare.

De övar på de vi har lärt oss.

Hur kan så många vuxna vara så små i sin medvetenhet? 


Hum.. ja de kan bli några funderingar.. 

Å jag ska kanske en regnig dag få några fler svar.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards