JA

Alla inlägg den 19 april 2008

Av Jennie-Ann - 19 april 2008 19:34

Ja, när det som sker sker....

Det som sker sker av olika  anledningar som för stunden i livet
inte alltid är så enkel att förstå.
Tiden läker sår, eller som jag mycket starkt tror
Vi lär oss att leva med händelsen som påverkat!
Allt runt om oss i detta liv,
Vissa påverkar,  annat och andra är utan att vi ens märker det.
Men visst är det skönt och känna ovovovvvv marken skakar.

Det är inte många sådana stunder.
Det sker inte dagligen fast det kanske egentligen borde.
För det är min tid.
Och det är din tid, som bör vara viktig för dig.

Jag fick ett brev på Posten igår, som till hjärtat värmde.
Jag fick besked om att INTE har cancer.
Tack

Tack för att jag är frisk, även om marken under mina ben inte skakar.
Min rabatt börjar växa på sig, mina barn har pyamas party

och solen skiner än.
En vacker vår kväll som visar att knoppar är på väg att öppnas.

Nya tider soligt välkommen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards