JA

Alla inlägg den 11 april 2008

Av Jennie-Ann - 11 april 2008 14:25

Ja, jag är tillbaka i Norrland!

Och vad undebart finns här att göra?
Jo, vara med de undebara.


Tack älsakde Mormor

Tack att DU finns.

Tack att DU ser rakt på MIG:


Ni är helt ENKEL
Lunchen fick vi spendera tillsamans

Aldeles innan, när oron kom tog jag din hand.

Jag finns här för dig:
Det sköna mer er är att, när ni mår bra,

då mår ni bra.

När ni blir orolig, så blir ni orlolig.

Det är inte så på många ställen idag.

Här i denna värld där allt ska vara perfekt.

Men hur fel kan det bli?
Det är ju inte prefekt,

det ÄR som det är.

Och den grunden har NI lagt.

Att ta livet som det blir.

Att ta tiden för hur den är.


Det är lycka att se er generation

tack för allt som ni lade grunden för.

Jag önskar att dagens samhälle kunde ta det mer tillvara.

Ni förstod att vi är här för att vara tillsammans.

Många av er förstod att GE

Inte att TA.

Tack,


Och även på er tid stod Gif rakryggad.

Det kommer dom att fortsätta MED:
Det bästa med att vara lite sen är att

det kommer........


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards