JA

Alla inlägg den 4 april 2008

Av Jennie-Ann - 4 april 2008 10:13

Ja, jag är inte ofta rädd för att vara rädd.
Kan det vara det som många människor är rädd för?
Jag kan vara rädd för att icke våga.
Då gör jag det jag kan för att försöka att våga.
Ja, nej det är icke lätt.
Men jag tycker att det är lättare än att inte våga.

För att kliva över eller hoppa förbi, tar mig ingenstans.


Livet är som en kanelbulle i min ögon.
Och jag vill ha mycket socker och kanel.

Tack alla underbara människor, för att ni är här.
Tack väldens bästa vän för att du gör denna värld
till en bättre värld att vara i.
Tack underbar du som väcker mina tankar.
Jag, så mycket underbara fantastiska Jennie-Ann
för att jag är den jag är, och vill vara.

Om jag fick välja att vara någon annan skulle jag tveka länge,
men det är klart fick jag vara Dalai Lama eller Guy Ritchie
så skulle jag nog välja en dag.
Men jag blir ju sällan less på mig.
Det är KUL att vara mig.
jag behöver inte gå på Gröna Lund ofta,
i mina tankar är jag redan där.....

Jag är så rik att jag aldrig behöver vara elak mot någon,
för att känna mig bra själv. Skönt, jag blir glad av att hjälpa andra,
så de kan hjälpa sig själv.
Livet är en gåva som jag för min skull ska vårda.

Jag har kommit till insikt om att

det är aldrig för sent för ett skjut.........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards