JA

Alla inlägg den 3 april 2008

Av Jennie-Ann - 3 april 2008 11:45

Ja, i ett molnigt Norrland ligger glädjen inpå.
Ja de,  det med vad vi själva väljer.
Medvetet å omedvetet, det kan bli riktigt dyrt att välja fel.

Fast bättre är att försöka att prova, än att inte veta.
Jantelagen hälsar inte ofta på hos mig. Vi hör likson inte ihop!
Se me myself and I prövar där glöden brinner.
För där tycker vi att livet ger mest,
att gå den vägen, där mitt hjärta väljer och hittar i.


Jag vill inte tro att jag är något.

Jag vet att jag är någon, inte märkvärdig.

Utan värd att lägga märke till!



Tacka nej till sunkiga förslag är att välja
att komma hem till rätt.
Ja,  jag är Guld glad idag.
Att inte ta vara på det, det tar ifrån en dag av glädje!
Så om jag inte fångar denna dag har jag en dag av mindre glädje.
Det vill ju inte jag.
Ingen dag är den andra lik i detta liv.¨
Det är så det är, att vara människa.
Med nyfikenheten nära min själ och kärlek i mitt hjärta.

Världen förändras och livet med!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards