JA

Alla inlägg den 5 april 2008

Av Jennie-Ann - 5 april 2008 13:14

Ja, leverera, deligera och motivera.
Vem tycker om att bli kopierad?

Ja, jag tänker på dagens kända människor.
Vissa verkar göra vad som helst idag för att bli känd.
Så finns vi som inte vill göra något för att märkas,
utan att bara vara.

Dagens kändisar behöver inte prestera mycket för att märkas.
Denna vecka har Mona S lämnat oss. En fantastisk kvinna i mina ögon, läste en artikel där, det stod att hon var levnadsglad. Jag tror att det stämmer. Många enormt duktiga lämnar oss för tidigt idag. Så kommer människor efteråt och upptäcker hur underbar de var.

Jag gillar inte det, ta till vara på tiden som vi har här och nu istället tillsammans. Och överös varandra med kärlek. Vi kan inte ge för mycket av de. Snarare tycker jag at det är för lite.

Jag tänkte på det när jag tidigare stod på macken.

De äldre kända skapade, snacka om att leverera
Dagens kända drar upp tröjan.....
Jag vill inte vara allt för fördomsfull
men vart är vi på väg?

Vart tar kvalitet vägen

Visst har vi många super duper underbara kända idag:
Tack för er!!!! Och att ni levererar.

Alla ni som drog upp tröjorna, det kanske är dags att dra ner den!!!!!!!!

Läste av Bert Karsson en gång.
Vad gör man för att få med sig en blondin hem?
Man säger Hej!!

Sorry, men jag tycker det kul för det verkar som om att det stämmer.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards