JA

Alla inlägg den 13 april 2008

Av Jennie-Ann - 13 april 2008 09:21


Ja, Rikedom vad är det. För många är det pengar på banken eller

klockan på armen eller att bräcka grannen.
Men de alla de glömmer snabbt är inget av dessa ting kommer med dit ner.
Eller i livets sista tid. Om jag lever från hjärtat nu,
så kommer den tiden att vara lite mindre svår.
Jag är medveten om att min Rikedom är min kärlek.
Min kärlek som jag ömt väljer att ge.

Dagen den 13 April är här och nu.
Just idag är jag frisk
Just idag vet jag att mina barn är lycklig.
Just idag vet jag mina vänner mår bra.
Just idag önskar jag det bästa till mina kära.
Just idag är jag fri.

Fri att kunna vandra med barnen till kyrkan och höra prästen tala.
Kyrkans rum sprider lugn.

Så även denna dag är min rikedom, det jag i min tanke har förstånd att uppskatta.

Icke med hunger tråna efter mer.
Underbart Söndags disco har startat barnen dansar och Linda ekar ur högtalarna med hur svårt kan de va. Alla är lycklig.
Varmt välkommen Söndag.


"Då först förstår vi människor vad vårt goda är, när vi förlorat det vi haft i händerna."
Titus Maccius Plautus

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards