JA

Alla inlägg den 2 april 2008

Av Jennie-Ann - 2 april 2008 13:22

.......April April din..... Henke kommer att iNTe till GIF!!! 



Ja, hur skönt är det att veta?
Ja det vet vi, om vi under en tid i livet icke vetat.
Sedan kommit i mål:
Och kysst mållinjen av att JAG vet.

Jag vet att jag, har världens genom tiderna Bästa vän.
Ja, jag vet att mina underbara barn är trotsig och viljestark.
Jag vet att de är världens bästa barn i mina ögon.
Ja, jag vet hur underbart de är att vara med barn.

Ja jag vet att det kommer att bli så bra.
Inte sådär lite grann, utan helt fantastiskt.
Tack alla ni som hjälper mig när jag fattar mina beslut.
Tack alla ni puckon som visar er grädde av livet,
så jag vet att jag har mycket kvar när jag lämnar er.

Ja tänk att jag kan bära med så mycket genom att lämna!
I min värld vill jag uppleva framtiden
inte leva upp för dåtiden!


Jag vet att jag vet.

Känslan i magen är stark som stjärnan på himlen.


Det ska va gött och leva!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards