JA

Alla inlägg den 12 april 2008

Av Jennie-Ann - 12 april 2008 11:08

Ja,Baciller
Överallt under bakom framför inpå!
Ja över allt är det 

först när allt är rent upptäcks hur skitit det var.

Märkligt.

Hur rent vill ha det ?
Ja, jag orkar mentalt inte ha stökigt utan var sak på sin plats.
Jag var på universitetet förra veckan.

Det var interesant! Dialogen om basillsräck kom på tal
JAg mötte människor som tvättade händerna flera gånger per timme.

Hum......... Blir vi renare eller skapar vi allergier?


Språklig benämning på hur vi talar spelar stor roll!!!!!!
När en liten flicka är arg sägs ofta att hon är ledsen.
Medan en pojke  upplevs som arg.
Känslans betydelse utspeglas så olika från könet
Könet...... vad är mer vackert än en man i rosa.......
Så om 20 år har kanske den Svenske mannen fler kiltar än dagens!


Tankar kan väcka betingade reaktioner.
I mina ögon väcker de betingade reaktioner.
När tankar väcker obehag, vem bär då ansvar att komma ur det?
Ja, jag
Jag utsätter mig gärna i detta liv för minskat obehag, 

och det är väl det som gör, 

Betende och rektioner som utspelas i tanken och utlevs och upplevs med kroppen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards