JA

Alla inlägg den 10 april 2008

Av Jennie-Ann - 10 april 2008 10:42

Ja, solen gör sitt för att skina genom molnen.
Efter ett underbart varv runt Söders Höjder till fots
känner jag ben som har det skönt nu.

Kaffe av från en kär vän smakar.
Kaffet igår med en vän, efter 12 år smakade svenskt!

För länge sedan levde vi nära.
För många år sedan upplevde vi livet tillsammans.
Åren har gott, barnen har blivit född och hennes ring är på fingret.
Då,  nu möttes vi igen.
Tack för att komma ihåg den underbara tid vi upplevde.
Tack för tid i livet som visade oss ett annat land och
dess kultur. Med så många underbara människor.
Tack för ett år i USA med dig min vän.

Åren har gott klokheten har hälsat på mig.
Visheten har gett sig till känna.
Och jag har blivit mamma.

Det är underbart att vara i en annan stad, i samma land.
I detta land med mig.
Ja, när vi kommer oss själv nära, behöver vi andra underbara människor.
Som vi kan uppleva denna sköna tid i livet med.
Nu äntligen är det dax att vandra ut igen och möta dagen.
Håret är kammat skona ska på.
Lets njut.

På Råsunda skiner snart solen......
Lycka Till!!!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards