JA

Alla inlägg den 18 april 2008

Av Jennie-Ann - 18 april 2008 10:00

Ja.

Så kan det gå!

Men f--- Kalmar leder tabellen och hur dom kom dit,

det vet dom

och inte jag.


Bollen är rund och den kommer att sparkas fett hårt i rätt mål.

Det är min sanna övertygelse.


Övertygelser i all ära. När vi känner dom.

När vi vet att vi vet.

Det finns en underbar försäkring i det,

även fast vi aldrig igentiligen kan försäkra oss om något.

Den trygghet som VETA bär med sig är nice att känna.


Ja, det är väl därför som vi har våra fasta arbeten så vi kan veta.
Ja, det är väl därför vi vandrar in i kyrkan så vi kan veta.

Att det kommer att bli bra.

Ja, det är därför vi väljer att spendera tid med vissa människor för att veta något så närt.

Jag tillhör de människor som vill veta. Jag vill veta mer. När jag har gått över vägen lägger jag energi på att veta vad som finns där,

inte oroa mg.

Oron kommer när jag INTE vet!

Jag gillar inte, att inte veta.

Det är skönt att veta från vart det kommer.


Utan att ha kontroll, jag tror på frihet den sanna friheten människan själv väljer att välja. För det är väl det som speglar vem människan är.

Inte vad de andra säger:
Det är skönt att veta.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards