JA

Alla inlägg under februari 2010

Av Jennie-Ann - 14 februari 2010 14:39

Ja

Happy valentine..


Thåström – Kärlek är för dom




Så är de.!
Å lev med det.


Jag har mycket i mitt liv som jag ska se,..,

Icke lägga vikt av där saknaden har bohag.

Jag kommer fettfint att få ihop de.

Jag ska bara.......


Jag har mina underbara Barn.

Jag lever med underbara vänner.

Jag bor i en skön kropp.

Å jag lever med nyfinkenhet!!!


Så de blir tids nog bra..

Om jag någon gång skulle möta min man .

Ska jag ge honom allt av de ........


Så här idag är livet!

Älska MER :;:,,, ,ni som lever ...med....


Thåström – ... som eld - Sofielund




Av Jennie-Ann - 13 februari 2010 15:57

JA
Efter en kung å drottning dag ....

Som jag gavs gåvan att genomleva denna soliga Lördag

VET jag

Jag vara vet  ;VET å  VET 
Jag längtar redan som om jag vore lyckligt kär.

De sprätter i kroppen

De knäpper i bröstet å springer i benen ....


ÅÅÅÅ han kommer  snart.

TACK Livet för musik.

TACK livet för MR:; Thåströms musik


ååååå jag bara vet.. Å VET ååå FETVET

 Att denna kväll kommer att bli en av de bättre på länge.

SKA icke ta ut något i förväg.,,.''


HAAAAAAaaa de ska jag gott kärleksfyllt göra nu.


TACK redan nu för en underbar kväll..



Thåström – En Perfekt Värld


Thåström – Långtbort


Thåström – Vad Ska Du Bli?


Thåström – Karenina


Thåström – Men bara om min älskade väntar 



å detta är bara min UNDERBARA början ..... . .,,.****** __:;;^*

Av Jennie-Ann - 12 februari 2010 18:52

Ja

  När är de tråkigt ,,, 

När de icke är skoj.

 När är de skoj.

När de ej är tråkigt.


Livet är svårt

 LIVET är lätt...

Hur länge som helst kan jag hålla på...

Å jag kommer att hålla på.,,,

De är bökigt stökigt vrångt, å trångt 

I tankar när allt blir fel.

 För vissa blir de mycket fel ,.. mycket!!!

Ofta kommer jag in i.... att de blir fel.


Handen på hjärtat IDAG vet jag att de icke handlar om mig.

  Beviset av er har gjort sig påmind: 
SjälvförSVAR . Icke av de minsta

Mer naken ärlighet.

Kan verka konstigt att vara de, som vanligt ...

Tiden kan rulla på... rulla igång ...

De kan se ut så.

Men komihåg hur ni ser UT:
Jag har mig att möta i spegeln

TACK


De vart en BRA dag IDAG

För att jag var JAG !


Duggan är OK 

Barnen är lycklig 

Å då blir jag av livet Glad

Tack för de människor som har hjärtat 

där hjärtat hör hemma.


Som i solen blir de fint 



Thåström – Ingenting gör mig - The End





Ärlig kan somliga VARA ! 


Av Jennie-Ann - 11 februari 2010 22:36

Ja

Jag ske ge mina barn mer... än mycket kärlek

För att förstå de stora i detta liv.


Alltid 

Förevigt 



http://www.youtube.com/watch?v=Ms7F0Z_qKt0



Att livet gav mig ER 


De är de stora 




Av Jennie-Ann - 7 februari 2010 19:43

Ja

Som jag såg det då.

Som jag ser det nu

Som hur jag kommer att se på det, när jag blivit äldre.


Som jag ser på dig idag.

Som om jag såg dig nu.

Som om jag kunde se

Som för allt jag såg.




Solens starka strålar gav mig sällskap. 

Vilken toppen dag där i solen utan dig.

Ja livet levs på.

Morgondagen kommer somlig till mötes.

Gårdagen är dagens historia. 

Ständig förändring, förändrades allt utan dig.


Tankar kommer till sin rätt för något snurrar i min omgivning.

Känslor kommer till sanning för att handlingen gav avtryck.


Som om jag icke vore ensam idag, bär jag dig här.*


Mormor har det bra.

Som solen sken idag saknar jag dig.

Om jag har 30 år kvar, hur ska de gå utan dig? 

När jag gavs gåvan att leva med dig i 35 år.

Då är jag inne på andra halvlek nu.

Saknar dig,.

Dina bruna ögon som ser på mig. 


Av Jennie-Ann - 6 februari 2010 20:49

Ja

När jag var ett litet barn.... 

När min kropp var liten, å mina tankar mindre från idag.


Hade jag en bror som var där.

Jag har verkligen haft en bror, som aldrig svek mig.

Förrän han ..... sig.

Eller han finss han har aldrig  "svikt mig i sina ögon" 


När vi var barn, var han som fin pojken här


http://www.youtube.com/watch?v=a9KZW3rMMzM


Ja Så var å är vår barndom.

De var mycket kärlek

TACK 
TACK från hjärtat av de.


DE är dessa stunder i livets som lade grunden för att ens orka en av dessa dar.


Ja jajaa här är jag, å de fanns en väg hit.

Så jag kommer att finna vägen från här.


Jag ska ge mina barn den kärlek de lever rätten för.

jag ska ge de jag en gång i tiden givits gåvan,.

Så karma kan vara i min närhet,,,. 


så kanske jag närmar mig.. ;: 

Allan Edwall – Trevligt Att Se Dig


Av Jennie-Ann - 5 februari 2010 21:08

Ja,

Här kommer den krypandes alldeles..   rakt inpå 

inunder hud, bakom ögonlock och hopp.

Helg 

Vila 

Sova å vila lite till,  är just what I need to do.

De blev en annorlunda vecka,, som om mina veckor brukar vara vanliga veckor....

De kan ju sias i de, om så önskar.


Jag kände av känslan,   hur faaan denna människorsyn är!


Tack att jag är JAG 
Tack att jag medvetet aldrig i hela mitt korta liv, vill lura en annan själ.

Tack att jag fattat så mycket mer.


Att vara mig är trevligt många gånger, icke alltid.

Men i helheten trivs jag bra med mig själv under täcket.

Å jag tillhör icke de kvinnor som sover med mina fingrar på täcket.

Jag har aldrig fattat att, kvinnan kan gilla de.


Men tillbaka till tanken.

Här i tågstolen på väg hem, är jag så fett glad att jag icke är lik andra människor 

som t.ex kan tänka sig att lura ett helt Landsting ...

Eller som kan arbeta som PolisChef, å sedan våldta en kvinna med ett avslut av bajs.

Tack att jag måste läsa om detta, för att ens kunna förstå 

att de i denhär världen kan fungera så.


Ja, jag är nog en mycket säregen tråkig person.

Men jag lever på,, 

Å tackar mig att jag:  behöver läsa om skitfolk föratt förstå att de finns.


Här rullar tåget på, å Fredagskväll är välkommen kära Vänliga du.

Ikväll!! är de jag som kramas på.

Barnen ska ha dans å jag bär känslan av stolthet!! 




Allan Edwall – Du och jag


Allan Edwall – Kom


Lars Demian – Stjärnan & Karriären 




Av Jennie-Ann - 3 februari 2010 15:34

Ja

Jag är toktom samtidigt som jag bär känslan av att vara fullproppad.

Märklig känsla som sveper in under hud.


Fått gåvan till många bra människor,, 

de finns ju så många.

Saknar dig mormor 

Tänk att alla fina människor är fin på sitt sätt,

som icke bär liknelse av dig.

Jag saknar den fasta grund du genom mitt liv givit mig.

Jag saknar att vara älskad av dig.

Ja jag har lovat att icke vara ledsen, utan tacksam för allt vi fått.

Men jag är ledsen nu, jag är de ett tag till..

så har de lagt sig.


Leva liv,..,

Samma gamla vanliga liv som jag är trött på, gav mig möte denna morgon.

Jag är ingen ensamståendemammakvinna 

Jag vet så väl att jag är familjekvinna ..,,.. hockus pockuss så kom han ... bort.


Ja livet levs som de är.

Jag har de bra!
Inga sjukdomar förutom munsår, som kommer från för lite kärlek.

Barnen har de bra på världens bästa skola 

med underbara fröknar å kompisar. 

jag har fått nya skolkompisar.

Varje enskild själ jag mött har varit bra de senaste 3 veckorna.


JAG har de bra

Å så kom lite tomhet.


Vad är tomhet??
 Något som ska fyllas.


De ska bli bra



    Kliv på tåget, för annan stad.

    Slut öga, för att vaka andetag.

    Märk livet från dess håll.

    Ännu dag,

       sol söka brunögas dag. 



http://open.spotify.com/track/4FgVAr0KN7irhXJ2lrcLHN

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards