JA

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Jennie-Ann - 17 februari 2010 19:13

Ja

Om de nu kan vara så att de som är svårt, blir lätt.

Då förstår jag; att de som är lätt, nu blir svårt.


Å där... nu, händer de något.

När de enkla i livet, blir svårt.

Då blir de som att gå till tåget 04:30

Tokmycketsvårtsvart.


Å de är där den rättvisa hjälpen ska gro fäste.

Enkelt för dig, 

Kan råka bli Mount everest för mig.

Å mitt enklaste kan bli Willa Willekulla for you.


Om vi tog å förstod lite mer, lite till..

Å här sitter jag med mina fördömande tankar.

Mina fördomar lever jag å möter ..... 

Tro icke annat, men jag tar reda på de jag icke bär kunskap av.

Å de är svårt. Ack och enklare än att icke veta alls. 


Stort att leva 

Enklare att icke låtas leva, så är de.

Nu vet jag hur enkel döden är.

Å hur stort livet är.


För mina barn har jag valt att vara den bästa mamma 

deras hjärta givits möte.

Icke alls enkelt, 

dock bor den oändliga kärlek alltid i oss.


Så rock på tåget å spåret hem ! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards