JA

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Jennie-Ann - 19 februari 2010 08:20

Ja

Hur är jag? 
Hur är ni?

Kanske icke så olika fast helt tvärtom.

Hur jag är ... är ett nöje för mig.

Hur många av er andra är... är en trygghet eller förvåning för mig.


Vi är många, å i grunden så tror ju jag att alla vill komma hem i sig.

De tar tid,,, men av egen erfarenhet så när man hemma är, är vi de.

Livet förändras hela tiden.

Att möta livet i NU ;: de lika enkelt som svårt.

Acceptera livet !!
Förstå där jag är, i do my best. 


Här lever jag i ett pendlandes liv i mellanNorrland.

De e OK

Men jag saknar Skåne.

Jag minns vindens kärlek möta min hud i Helsingborg.

Å jag älskar de,

Jag rakt av in i hjärtat Älskar Helsingborg.

Jag har gjort de under många år, 

å jag kommer att göra de den tid som livet ger mig kvar.


Ska jag ta livet förgivet???
NEJ


Jag ska se denna dag. Göra mitt bästa, å en dag komma hem med en annan.

Tänk när jag känt detta under en längre ärlig tid.


Kan hon så.......


Dido – Thank You


Här älskar jag alltid livet! 
Ta till godo.


  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards