JA

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Jennie-Ann - 16 februari 2010 14:17

Ja

De är vintervackert härutanför, å jag trött

Vintervackert jag är less.

Vintervackert å jag är nöjd.


Vintervackert å jag lyckligt, längtar jag tills.


Vita berg 

Som om livet vitaberg skulle vara vita att komma över.

Att komma över,,,,...

Vandra framåt är icke alltid så enkelt som ordet kan utryckas.

Ord ,,, handling = Olika 

I hate ordmissbruk

Tala vänster å gå till Höger.

Bättre handling 

Å raka steg ditfram


Ja 

Lärt mig något, har jag gjort.

Jag har kanske lärt mig mer de senaste 2 åren än vad jag burit  

i kunskap av förut.

Vad kom jag från??? 



Vart är jag på väg? 
Ska ta rätt väg denna gång.

Göra mitt bästa för att åter höra fågelsång.


Mina barn har de bra, så då har jag de bra med!
Mina vänner tycker om mig som jag är.

Så de är icke så mycket som ska förändras.

Kanske mer förstärka.


De är inte att jaga de stora i livet.

Utan se hur stort livet är,

Utan att göra något större av det!



Så stort har mina tankar varit idag. 


Eva Dahlgren – Ängeln I Rummet



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards