JA

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Jennie-Ann - 27 februari 2010 19:45

Ja

Hur jobbit kan sanningen vara???? Är den värre än en dålig lögn ?

Är den värre,   än att förstå just det som hänt! 

De är många,, så vanligt att lura in i olika yrfuckade historier....

Bara för att få, den oärliga sidan av sig att framstå som bättre.


Jag kan skratta när jag tänker på hur mycket som far mellan öronen.

 Men jag vill inte veta ert dåliga levene.

Jag vill fylla denna tid med något så mycket större och bättre. 

Klart som vatten att de icke är enkelt,  att icke påverkas.


Men jag håller mig på kant.

Så länge jag icke finner någon som är bättre än mig att vara med

kommer jag att vara på min kant.


Mina barn har haft en brabarndag. 

Just den som jag verkligen vill ge dem. De bästa av de bästa.

Med underbar Fröken M å S:== Bästa! 
Dessa 2 kvinnor är verkligen i vacker uniform av livet.

Våra vänner ,,, goda varma glada vänner som njuter av att leka med oss.


 Åmig mamma där i hörnet stolt som Örnen som har mitt vakande öga över er.

Som så mycket som jag älskar er.

Som vinden som möter er en mörk Februaridag

Som solen som skiner på er, för att ge er allt som ni bör lägga märke till.

Som nattens stjärnor som vakar med sin ro för att ni ska bli hel.



http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/sannalundell/article6683796.ab 



Freddie Wadling – Så Skimrande Var Aldrig Havet


Tro, ge mig Tro att tro att jag kommer att klara de jag ska! 

Av Jennie-Ann - 27 februari 2010 00:01

Ja

Å jag ville leva med dig.

Medan all tid av kärlek varit tillLevd ...

Jag ville leva med dig 

på,    i närhet av gräsmatta

Å jag ville....

 
Om Alfons vore här hade vi sagt::
VI ska bara ....

Nu blev de
NI ska bara ...


I förstånd av oförstånd ska jag ändå förstå.

:::::...........Hur litet 

Så stort livet är.

I avsaknad  av.....


Barnen sover.

Barnens lycka sökte till dans ..

Allt

Allt som var av,   smärtans kärlek har gått dem    till

mötes denna dag.


Dag av kyla

dag av sol

Dag av ensam utav dig

Solig dag då, när Mormor åkte vidare hem


Som sol älskar jag DIG  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards