JA

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Jennie-Ann - 24 februari 2010 22:11

Ja

Vi kan icke alltid få som vi vill...

Så är de , å så kommer de alltid att vara.


Kära Mormor 

Till eviga underbara DU min älskade 


http://open.spotify.com/track/2Lol0fcnd3lnMqKVKZWSgN

Ja från dagen i morgon har vi ännu en ny leveneväg till mötes.

Jag har lovat dig.

Ska göra mitt bästa.

De mest fruktade kommer mig till mötes i sekund.


Av kärlek till dig.


När jag var ett litet barn

När jag var en barn i ungdom 

När jag sitter här i min ensamhet 

Bär jag kärlek till dig.


Fåglarna flög med mod denna dag.

Kylan svepte med kalla vindar tätt tätt, inpå min hud.

Min hud i saknad av.


Varför kan de vara så lätt att vara elak??
När de är 1000000 gånger enklare att vara omtänksam.

Omtänksam har kanske olika betydelser...

Så kan de ju vara.

Han kan vara omtänksam som säger.

: Jag bryr mig om dig .... å går.!
: Jag bryr mig om dig, ... men jag ser dig icke


De var enklare förr, hemma vid saft bordet med er älskade.

Jag är uppfostrad i andan av rakhet.

Där fanns de som älskade å stannade kvar.

Där var någons`s ord av att de blir Bra


Ja, du är där   du har de bra.

Här är jag

Du är där, du förtjänar att va

Ensam kvar blev jag.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards