JA

Alla inlägg under januari 2011

Av Jennie-Ann - 8 januari 2011 19:45

Ja

Jag borde 

Jag borde se mig runt omkring med nakna ögon.

Jag borde vandra omkring med era ögon.

Jag borde ljuga så det ryker. 

Jag borde skrika så det eka.


Jag borde om torde

Jag borde om jag torde, se mig runt omkring med nakna ögon. 

Jag borde om jag torde, vandra omkring med era ögon.

Jag borde om jag torde, ljuga så att ryker.

Jag borde om jag torde, skrika se de eka.


Jag borde

Ä, jag behöver inte

Ä, Jag har ingen ärlig ork för

Ä, jag har ett liv som jag tänkte leva  

på min resa med mig. 

Så jag kanske borde om jag någonsin torde

berätta en hemlighet för dig.

Om jag torde skulle jag våga lita på någon igen.



 

Av Jennie-Ann - 6 januari 2011 21:35

Ja

Snart mitt första levnadsår utan dig.

Utan dig ... fast jag vet att du varit med mig några gånger.

Jag älskar dig, 

Jag kommer fortfarande ihåg hur varmt det var när du såg på mig.

Att bli sedd av dig var alltid underbart för mig.


Min lena hud, hud som ger mig allt.

Bruna vackra varma ögon som ser mig.

Hur jag har gjort det vet jag inte ....

men året har snart gått.


Jag har kanske gjorde det med dig på sidan av mig. 

För allt jag alltid fått av dig.

För nätter när jag ringt å du har sagt jag öppnar åt dig.

För dagar när jag kommit å sagt jag vill va som dig. 

Då du sa att du älskar mig.


Alltid kommer du att älska mig 

Alla mina dagar jag har kvar.

Dagar var mer lycklig med dig, vid sidan av mig.


Jag älskar dig som kärleken faller i snön idag. 

Jag älskar dig som du alltid älskat mig.

Du gjorde livet vackert å kärleken sann.

 Vi ses 

Min älskade momelomme 


Av Jennie-Ann - 6 januari 2011 00:16

Ja

Så lika å så olika

Vi påminner om varandra fast inget känns igen

Så lika så olika 

Vi vill så samma, fast allt är helt tvärtom.


Mina barn har jullov inte vilket jullov som helst

Utan julovet i 2:an å 3:an 

ojojo de är stort.


Att vara barn, ge mina barn den tid  de behöver, för de är deras rätt.

Inte allt dom gör är rätt, men att förstå vuxenvärld. lägg inte de på dom.

Utifrån vad mina barn redan har behövd leva genom är dom bäst.

Bäst i världen på att vara S_ _ _ å V _ _ _ 

kommer jag någonsin att möta någon som klarar av de bättre än dom

De svaret har jag redan!


Världens bästa skola kommer snart att börja igen, 

Vårterminen i en underbar 2:a å 3:a

men saken är att vi givits storheten i att ha, 

i vår värld världens bästa fröknar. Ingen som tas förgivet hemma hos mig.

När envar av er träffar dom är jag tyst.

Allt av närhet, värme å ord berättar de själva.

Tack.

Tack att jag visste hur mycket jag älsakde mina barn innan ni kom 

så jag kunde i närvaro bestämma hur ni skulle ha de på dagarna!
Tack


En ny tid är här för att göra mig sällskap i ett gammalt liv. 





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards