JA

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Jennie-Ann - 19 januari 2011 22:38

Ja

Sen en tid tillbaka….

Jag minns så väl min son som liten, 

hans blå ögon, blonda hår å underbart busig blick.

jag kommer ihåg så väl våra promenader... 

På den tiden hade  jag älskade mormor i granngården. 
lycka hur vi gick tillbaka å fram på trottoaren.


MIn älskade son har alltid sovit nätterna genom

med sällskap av en björn, är min tro.

Där låg han i sin säng hemma lycklig å sov.

Han sov alltid med sina händer ovanför huvudet.

 Sådär som "gamla" gubbar brukar göra

när man är helt å hållet avslappnad.


Med de senaste år å händelser.. föll armarna ner...

Armar som jag funderat på om det är armar .. eller tankar i mående...


Sen en tid tillbaka har armarna åkt upp igen.

Lycka att se, nu sover han i sin säng igen med sina armar

som han så ofta gjorde som barn, mitt lilla "stora" barn.

De är min lycka, gåva att vara i närhet av.

Mitt älskade barn.


Rikard Wolff – Tryggare Kan Ingen Vara 


.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards