JA

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Jennie-Ann - 25 januari 2011 23:17

Ja

Att vara den som har valet.

Att vara den som väljer att var dum,

på grund av att det går? 
Att vara den som har valet. 

De har vi alla, på vårt vis.

De handlar att förstå och se det. 

Att vara den som väljer att ljuga föratt tro att funkar.... 


Kan inte annat än att vandra vidare i min värld.

Jag vill inte stanna där, vill inte ge en minut.

De är två sidor på ett mynt.

Din lögn kan vara så långt bort i min värld,

att om du tog mina steg skulle du gå vilse i dina tankar på 20 sek.


Din tankar .... 

Vad är det som påstår att det är MIN handlingar.

Dina tankar om mig påminner inte speciellt mycket om mina handlingar. 

Där din avundsjuka, svartsjuka, psykiska ohälsa tar över. 


En dag kommer förståndet till er. 

Kanske som den dagen när ni föddes, 

Med den dagen lever vi så olika att inte ens era tankar stämmer länge

 när alla ser på.


Min dag kom ... min dag går till sitt slut.

Där jag har kvar min heder, sanning å kärlek i behåll 

Det är stort att leva, för oss som fortfarande är här. 



Carole King – It's Too Late



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards