JA

Alla inlägg den 18 januari 2011

Mod

Av Jennie-Ann - 18 januari 2011 22:56

Ja 

Mod 

Mod att möta, mod att öppna, till mod att våga.

 Vad är modigt?    Vad är omodigt?

omoget, onormalt, omväglig, omåttlig, omänsklig, onaturlig, ovän,....

Hur vi är, när vi är det? 
Ja frågan rätar min rygg av intresse.

Hur är vi när vi är modig, varför är vi modig?


Funderar inte så länge på vem jag ska jämföra mig med. 

De blir lika naturlig som att tända ljusen på kvällen.

Jag har mig, Tackar mig att jag har varit modig så många gånger.

När jag sett på:: Hur vi är när vi INTE är de.


På något sett ska jag komma till Att det är som, kärlek utan kyssar.

Du går att leva igenom.. men jag kommer inte att vara så omodig. 


Jag kommer att leva livet ur mig själv.

Jag jämför mig inte med någon annan än mig själv!

I mina möten kan jag bli stort besviken på människor... 

I samma på "tur" dag möter jag någon underbar människa som ger mig så mycket.

Så mycket att liv ,, tid.. stanna för en stund för att göra mig påmind om mig. 


När dagen gryr å gör mina andetag sällskap ska inte jag fega ur!
Livet är vackert, livet är NU 


Ulf Lundell – Stort Steg


Ulf Lundell – Aldrig Nånsin Din Clown


För att vackert avsluta denna afton


Ulf Lundell – Öppna Landskap


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards