JA

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Jennie-Ann - 26 januari 2011 22:37

Ja

Jag minns så mycket  så nära ... 

å  .. så långt långt bort.

Bort i tid som om att det aldrig har hänt.

 Så nära som om att det var en stund tillbaka 


Jag minns en solig, varm lycklig sommardag ..

för många ,.. många .. eller nyss,

för till denna sommar 10 år tillbaka.

Solen hälsade oss varmt kärt välkommen. 

Min (vår) dotters dop var hälsat kommet. 


Du min stora tjej var liten,  i denna tid

Min famn var tillräcklig för dig.

Idag får jag ont i ryggen om du  "hänger" där... 

som du vill.


Min underbara älskade son hade inte,

inte sett mig in i ögonen.

Tänk att jag jag hade ett liv innan ni kom hit.

Så är det för oss alla.

Dig som mig som har givits gåvan till barn. 


Tack att mina barn blev mina.

I mitt hela liv kommer jag alltid att älska er.

Skönt att veta 

När jag känner av andra människors liv.


Vi hörde denna stämma med dessa ord

för snart 10 år sedan.

Även denna dag är det min sanning.

Jag älskar er! 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards